Babehunter Skrevet November 30, 2023 Share Skrevet November 30, 2023 (endret) Har noen testet denne Sugarbaby Ålesund?, som en finner på snap dollfacexxsalg. En ung norsk negresse 19 år, litt rund i kantene. Sånn det ser ut på bildet. Endret November 30, 2023 av Babehunter 3 Siter Lenke til kommentar
cptzalo Skrevet November 30, 2023 Share Skrevet November 30, 2023 4 timer siden, Babehunter skrev: Har noen testet denne Sugarbaby Ålesund?, som en finner på snap dollfacexxsalg. En ung norsk negresse 19 år, litt rund i kantene. Sånn det ser ut på bildet. Såg hun skrev at hun skulle slutte i januar, så om noen har tenkt å teste bør de skynde seg. Ikke prøvd selv. Ikke helt min type 3 Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Desember 1, 2023 Share Skrevet Desember 1, 2023 17 timer siden, cptzalo skrev: Såg hun skrev at hun skulle slutte i januar, så om noen har tenkt å teste bør de skynde seg. Ikke prøvd selv. Ikke helt min type Er vel ikke helt i kategori sugarbabes kanskje? Selv om hun kaller seg det ☺️ 3 Siter Lenke til kommentar
bertel1221 Skrevet Desember 2, 2023 Share Skrevet Desember 2, 2023 På 30.11.2023 den 18.21, Babehunter skrev: Har noen testet denne Sugarbaby Ålesund?, som en finner på snap dollfacexxsalg. En ung norsk negresse 19 år, litt rund i kantene. Sånn det ser ut på bildet. Har du bilde av henne? 3 Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Desember 2, 2023 Share Skrevet Desember 2, 2023 Nei. Det er liksom snap som har vært kontaktpunkt. Er vel bare å spørre der? 3 Siter Lenke til kommentar
bertel1221 Skrevet Desember 3, 2023 Share Skrevet Desember 3, 2023 Ja, ikke helt min type. Litt for stor for min smak 3 Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Desember 4, 2023 Share Skrevet Desember 4, 2023 5 timer siden, bertel1221 skrev: Ja, ikke helt min type. Litt for stor for min smak Jau, men tenker det uansett er innafor å dele snappen hennes inne på forumet om ikke annet. Selv om vi kan diskutere om det skal kalles sugarbabe eller noe annet. 3 Siter Lenke til kommentar
bertel1221 Skrevet Desember 5, 2023 Share Skrevet Desember 5, 2023 På 4.12.2023 den 2.36, Babehunter skrev: Jau, men tenker det uansett er innafor å dele snappen hennes inne på forumet om ikke annet. Selv om vi kan diskutere om det skal kalles sugarbabe eller noe annet. Ja innafor å dele kontaktinfo. Det er jeg enig i. 3 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Februar 14 Share Skrevet Februar 14 Sunnmørsfolk, noen av dere som kan gi meg en liten oppdatering på SD-markedet for tiden? Fortrinnsvis Ålesund og sørover. Noen som har møtt: "Trangetrine", eller cheerbaby? Lovedaddies 565 har har blitt omtalt før, men er det noen som faktisk har møtt henne i real life? Hun ser jo nokså ok ut da sånn sett Alle tips tas imot med takk 3 Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 22 timer siden, Por mi skrev: Sunnmørsfolk, noen av dere som kan gi meg en liten oppdatering på SD-markedet for tiden? Fortrinnsvis Ålesund og sørover. Noen som har møtt: "Trangetrine", eller cheerbaby? Lovedaddies 565 har har blitt omtalt før, men er det noen som faktisk har møtt henne i real life? Hun ser jo nokså ok ut da sånn sett Alle tips tas imot med takk Har inntrykk av at de du nevner driver med bildesalg. Og ikke er interessert i kaffe og kaker sammen med noen. 3 Siter Lenke til kommentar
bertel1221 Skrevet Februar 15 Share Skrevet Februar 15 (endret) Sugarbabe ålesund er fortsatt aktiv for treff virker det som. Har aldri prøvd henne. Ikke helt min type, kraftig jente. Dollfacexxsalg på snap Endret Februar 15 av bertel1221 3 1 Siter Lenke til kommentar
Oddfish69 Skrevet September 1 Share Skrevet September 1 Noen som har prøvd ho her? https://sugardaters.com/no/profile/bEZJjb2mzJ 3 Siter Lenke til kommentar
mrnor Skrevet September 3 Share Skrevet September 3 På 1.9.2024 den 14.23, Oddfish69 skrev: Noen som har prøvd ho her? https://sugardaters.com/no/profile/bEZJjb2mzJ Har du fått noen respons? Vurderer en sunnmørstur om litt 1 Siter Lenke til kommentar
Letsgo Skrevet November 9 Share Skrevet November 9 Noken som har hatt suksess på Seeking? Er et par stykker der som fenger interessen... Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet November 11 Share Skrevet November 11 På 9.11.2024 den 19.26, Letsgo skrev: Noken som har hatt suksess på Seeking? Er et par stykker der som fenger interessen... Er vel så mye styr med å betale medlemskap der. Så ikke så attraktivt for brukere teknisk sett. Da vanlige Norske bank/kreditt kort tilsynelatende ikke funker der 1 Siter Lenke til kommentar
cptzalo Skrevet November 12 Share Skrevet November 12 Sugardaters virker i alle fall å være helt dødt her i vårt område for tiden. Til tider dagesvis mellom hver gang en babe er pålogget. Tror de ødela mye når de gjorde det så billig. Har inntrykk av at der nå er ekstremt mange useriøse karer som tar et 14-dagers medlemskap og bare spammer ned absolutt alle med jalla henvendelser. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg