Gå til innhold

Horten og thai-massasje


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Samme erfaring som meg , bare at jeg faktisk hadde booket en avtale hvor jeg spesifiserte at jeg ønsket å ha massasje med hun som er på bildene . Hun var ikke til stede , så da dro jeg uten å gjøre noe som helst . Useriøst sted , men hun på bildene ser fortsatt sykt digg ut . 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Medio august var jeg en tur innom Fonn Thaimassage som ikke annonserer på RE.  Bestilte en time til 700 kr.  God, hard massasje.  Hun som masserte har en veltrent kropp med faste pupper, så jeg ba om litt ekstra og fikk det mot vanlig pristillegg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Tototre skrev:

Medio august var jeg en tur innom Fonn Thaimassage som ikke annonserer på RE.  Bestilte en time til 700 kr.  God, hard massasje.  Hun som masserte har en veltrent kropp med faste pupper, så jeg ba om litt ekstra og fikk det mot vanlig pristillegg.

Hva var alderen ca?

og hvor bra var det ekstra?

å var det mulighet for mer?
 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Alder 35ish, men vet jo aldri med thaiene.  De ser nesten alltid yngre ut enn de virkelig er.

Likte kroppen bra, og hun var nærgående under massasjen.   Handjob og b2b ble tilbudt når jeg spurte.  Helt vanlig priset, i tillegg til selve massasjetimen.  Spurte om blowjob og sex.... ja, det kunne hun, men til en fantasipris.  Forhandla med henne i 10 min om denne samtidig med b2b, men hun gikk ikke noe ned så derfor ble det ikke noe av disse tingene.  God avslutning mellom brystene hennes.  Vil nok besøke henne igjen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 5.9.2023 den 17.13, Tototre skrev:

Alder 35ish, men vet jo aldri med thaiene.  De ser nesten alltid yngre ut enn de virkelig er.

Likte kroppen bra, og hun var nærgående under massasjen.   Handjob og b2b ble tilbudt når jeg spurte.  Helt vanlig priset, i tillegg til selve massasjetimen.  Spurte om blowjob og sex.... ja, det kunne hun, men til en fantasipris.  Forhandla med henne i 10 min om denne samtidig med b2b, men hun gikk ikke noe ned så derfor ble det ikke noe av disse tingene.  God avslutning mellom brystene hennes.  Vil nok besøke henne igjen!

Og hva er vanlig priset?

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Om det er verdt pengene kommer an på hva du ønsker.  Vil du ha intimitet så er det enklere å velge en vanlig eskorte.  Thaimassasje hvor det ikke er åpenbart at de tilbyr ekstra gir noen et kick og en spenning i det uforutsigbare.  Pluss forhandlingene.  Høyeste fantasiprisen for FP jeg har hørt var 5000.  Da er hun ikke interessert i å utføre det....

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 10 months later...

Fikk en god opplevelse hos Popular thai Massage og Spa i Storgata i Horten nylig.  De hadde en kvinne som annonserte på RE under eskorteannonsene.  Hun kaller seg Cara, og er nok over 50 år.  God massasje.  God pris: 2.2k for massasje og sex i en time.  Inkl  owo og kyssing.   Kan finne på å besøke henne igjen.  Et alright sted i tillegg.  Obligatorisk konfekt når du skal dra. 

223-trippelen avgjør om en eskorte blir besøkt igjen eller ikke:

  • Kropp
  • Tenningsnivå (evne til å bli naturlig våt/sprute/mm)
  • Innsats

God innsats har ofte veiet opp for de andre to, og vice versa. På hvert av de 3 områdene kan hun få maksimalt 4 poeng.  Totalt 12 om alt er top notch.  Der er de færreste!  

Poengskala:

  • 11 - 12 poeng: Top Notch
  • 9 - 10 poeng: Bør bli fast gledespike for alltid
  • 7 - 8 poeng: Gjenbesøk
  • 5 - 6 poeng: Kan vurderes for gjenbesøk 
  • 3 - 4 poeng: Ikke verdt det, men om det ikke fins andre
  • 1 - 2 poeng: Besøkes ikke igjen  

Vurdering av Cara (thai) etter 223-trippelen:         

  • Kropp                 2/4                                            
  • Tenningsnivå     2/4                                            
  • Innsats               4/4 

Totalt 8 poeng.  Dette tilsier GJENBESØK!

  

  • Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Vel, tilfeldighetene førte meg forbi Horten igjen (det er noe med ferjene der).  Sendte en mld til Cara som er omtalt over.  Hun var ennå på samme sted, så avtalte en ny time. 

Etter dusj gikk vi rett på sex.  Hennes BJ-skills er midt på treet, men i forskjellige stillinger og på huk på gulvet, opplevdes det godt og variert. 

Kom etter  nøyaktig 30 min. 

Over til kompetent massasje i et kvarter, liggende på magen.  Nå teaset hun alvorlig.  Avsluttet med å knulle henne stående forfra, bakfra mens jeg stod på gulvet ved siden av massasjebenken og løftet henne opp på pikken. 

Ja, så ble det altså gjenbesøk😂

Hun er i godt humør! 

Endret av Tototre
Humør
  • Like 1
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Var innom Popular massage i Storgata her om dagen. De hadde ei på opplæring der (som hun selv formulerte det). Bodde i Moss og var veldig søt og hyggelig, men veldig lite erfaring virket det som. Styr unna!

  • Like 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, Kayzer skrev:

Var innom Popular massage i Storgata her om dagen. De hadde ei på opplæring der (som hun selv formulerte det). Bodde i Moss og var veldig søt og hyggelig, men veldig lite erfaring virket det som. Styr unna!

Ja, forundrer meg ikke.  I løpet av årene har jeg kanskje vært på det stedet 6-7 ganger totalt, og tidligere aldri fått noe mer enn en enkel runkejobb av de som har vært der.  Alltid forskjellige damer.  Men Cara som jeg skriver om over, gjorde at jeg tok turen tilbake i løpet av ei uke.  Forsikret meg på forhånd at hun var der.  Hun som styrer butikken har vært der i mange år og har aldri utført noe særlig minneverdig.  

  • Like 2
Lenke til kommentar

Mange år siden jeg har vært i Horten på eventyr, men tenkte kanskje å ta en tur dit snart. Er "Popular" den som ligger veldig åpent til, eller den i bakgården og opp en trapp?  Det var for mange år siden en særdeles kortvokst(kan ikke reglene for når det blir dverg) thaidame der i bakgården, med mulighet for full pakke, bb og anal. Merkelig opplevelse, og kunne føles litt i overkant tvilsomt når man tok ho bakfra.

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Var minst tre i Storgata på den tiden, når jeg tenker meg om. Den "øverste", som lå veldig åpent til, var det vakre damer men kjedelig ekstra, den midterste, på andre siden av Storgata, der fikk jeg aldri noe ekstra. I bakgården var det alltid mye action, uanvhengig av hvem som var på jobb🤣

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...