Gå til innhold

noen som har vært på besøk hos denne damen?

Gjest

Anbefalte innlegg

5 timer siden, nelson2 skrev:

Bare et lite tips til lorden; hvorfor ikke inkludere navnet på massasjestedet eller damen i overskriften din....

Hei

det skal jeg huske til neste gang:) takk for tipset.

Lenke til kommentar
20 timer siden, Optimum2 skrev:

Det er helt klart ikke Nora1 - hun har jeg også besøkt et par ganger....

Hvordan var erfaringene der?

Så hun fikk en realt dårlig anmeldelser på RE nettopp....

Lenke til kommentar
1 time siden, icelord skrev:

hvor da? finner det ikke

Ser ut som annonsen er deaktivert nå. Kanskje nettopp derfor ?

Anmeldelsen gikk på at hun var fet og luktet vondt, men det var merkelig nok ikke nevnt i noen av de 3-4 tidligere anmeldelsene.

Lenke til kommentar
3 timer siden, Bulle skrev:

Ser ut som annonsen er deaktivert nå. Kanskje nettopp derfor ?

Anmeldelsen gikk på at hun var fet og luktet vondt, men det var merkelig nok ikke nevnt i noen av de 3-4 tidligere anmeldelsene.

Var tidligere hos en annen massør, la meg på bordet og ventet og så kommer en annen dame inn og kjenner svettlukta i det hun går forbi. holdt på å brekke meg. måtte bare si at dette går ikke og kledde på meg og gikk.

Lenke til kommentar

Nora er et tandert menneske som har gått gjennom mye. Hun er kjempehyggelig å snakke med.

Ja, hun er kraftig, men lukter overhodet ikke vondt  - hverfall ikke de to gangene jeg har vært der......

Lenke til kommentar