Gå til innhold

Sexymeets.club // Hemmelig.com

Pete7

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Sexymeets er ikke scam, men det koster flesk å sende meldinger....ca 20 kr per melding om jeg ikke husker feil. Var mange damer der inne, mye spennende, ble litt hekta. Måtte da tvinge meg til å kutte ut helt, for det gikk ganske heftig løs på kontoen etter hvert

Lenke til kommentar
  • 3 years later...
På 3.3.2020 den 15.28, steingrave skrev:

Sexymeets er ikke scam, men det koster flesk å sende meldinger....ca 20 kr per melding om jeg ikke husker feil. Var mange damer der inne, mye spennende, ble litt hekta. Måtte da tvinge meg til å kutte ut helt, for det gikk ganske heftig løs på kontoen etter hvert

Tenker vel det på et vis er scam, fordi at pene unge jenter flørter ikke med "gamle" menn for moro skyld. Chattet med en veldig søt og vennligsinnet en, foreslo (siden jeg trodde at til syvende og sist, skulle vi avtale møte for kjøpesex), å ta samtalen over på en annen plattform, men det var helt uaktuelt. Også måten de er veldig på å stille oppfølgingsspørsmål og å holde praten igang, tyder på at de nok får betalt for å generere trafikk. Slettet kontoen min ganske fort jeg også. 

Lenke til kommentar
  • 3 months later...