Pete7 Skrevet Januar 17, 2020 Share Skrevet Januar 17, 2020 Hei, har etablert bruker hos Sexymeets og Hemmelig, men Har utsatt betaling da jeg er usikker på om disse er scam eller ekte sider. noen som vet/har erfaring fra disse sidene? Siter Lenke til kommentar
Pete7 Skrevet Februar 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2020 Håper å få feedback fra noen med erfaring på om dette er scam eller ikke.... Siter Lenke til kommentar
steingrave Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 Sexymeets er ikke scam, men det koster flesk å sende meldinger....ca 20 kr per melding om jeg ikke husker feil. Var mange damer der inne, mye spennende, ble litt hekta. Måtte da tvinge meg til å kutte ut helt, for det gikk ganske heftig løs på kontoen etter hvert Siter Lenke til kommentar
BarryCuda Skrevet Juni 7, 2023 Share Skrevet Juni 7, 2023 På 3.3.2020 den 15.28, steingrave skrev: Sexymeets er ikke scam, men det koster flesk å sende meldinger....ca 20 kr per melding om jeg ikke husker feil. Var mange damer der inne, mye spennende, ble litt hekta. Måtte da tvinge meg til å kutte ut helt, for det gikk ganske heftig løs på kontoen etter hvert Tenker vel det på et vis er scam, fordi at pene unge jenter flørter ikke med "gamle" menn for moro skyld. Chattet med en veldig søt og vennligsinnet en, foreslo (siden jeg trodde at til syvende og sist, skulle vi avtale møte for kjøpesex), å ta samtalen over på en annen plattform, men det var helt uaktuelt. Også måten de er veldig på å stille oppfølgingsspørsmål og å holde praten igang, tyder på at de nok får betalt for å generere trafikk. Slettet kontoen min ganske fort jeg også. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 7, 2023 Share Skrevet September 7, 2023 Med 27 års dyr erfaring med slike nettsider kan jeg kort si: svindel fra a til å. Kåte menn vil så gjerne at det er ekte, og tenker med hodet nedentil. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg