Gjest Skrevet Januar 1, 2020 Share Skrevet Januar 1, 2020 Hei folkens og godt nyttår. Har et spørsmål angående å få en skikkelig god massasje uten noen ekstra. Bare en skikkelig god massasje. noen forslag og erfaring? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 1, 2020 Share Skrevet Januar 1, 2020 Hehe. Det der er faktisk et ganske godt spørsmål. Jeg tenkte tanken i julen. Hvor går man for å få en god, kompetent massasje uten mas om ekstra og uten at massøsen blir sur hvis man ikke vil? Svaret må kanskje være: Et sted som drøyer spørsmålet om HE til slutt, slik at man kan takke nei etter at mye massasjetid har gått. Jeg har tidligere hatt gode erfaringer med dette både i Dælenenggt. og Sannergt., før jeg ble for kjent. Men når jeg var ny, og tilbudene mer tilbakeholdne, fikk jeg god massasje og bare det.. Jeg trodde Buntree på Frogner var et slikt sted, inntil jeg forsto at jeg tok feil. Men jeg er takknemlig for tips om andre steder. Noen ganger er massasje og bare massasje det man trenger. Siter Lenke til kommentar
Donald Skrevet Januar 2, 2020 Share Skrevet Januar 2, 2020 Du får veldig god massasje på Buntee. Det var ikke noe mas om ekstra men jeg spurte og fikk mulighet til det meste til en pris som måtte forhandles ned. pen og hyggelig dame. Nina brukte hun som navn Siter Lenke til kommentar
Enjoyoslo69 Skrevet Januar 2, 2020 Share Skrevet Januar 2, 2020 (endret) Rett ved Nordpolen, i begynnelsen av Grefsenveien er det ei knall flink thai dame som masserer. Bare behold boxern på der gutta. Vil du ha seriøs, hard og god massasje for slitne muskler er det mitt favoritt sted i Oslo. Endret Januar 2, 2020 av Enjoyoslo69 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 2, 2020 Share Skrevet Januar 2, 2020 takk for tipsene folkens, skal teste de ut:) Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 25, 2020 Share Skrevet Mars 25, 2020 kan trygt anbefale Ås massasje. ikke thai, men kinesiske tror jeg. helt nydelig massasje og med varme steiner. ikke dusj. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 14, 2020 Share Skrevet April 14, 2020 1 time siden, thorm skrev: Fysioterapeut Ikke helt det samme da Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 19 timer siden, icelord skrev: Ikke helt det samme da Nei menom du ikke er ute etter noe ekstra så er fysitoterapeut de beste til å massere Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 På 15.4.2020 den 19.15, thorm skrev: Nei menom du ikke er ute etter noe ekstra så er fysitoterapeut de beste til å massere selv om det kun er massasje man er ute etter så skader det ikke at det er en pen thai som gjør det Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet April 20, 2020 Share Skrevet April 20, 2020 På 17.4.2020 den 0.11, icelord skrev: selv om det kun er massasje man er ute etter så skader det ikke at det er en pen thai som gjør det Neida. Skal ikke si meg uenig i det. Siter Lenke til kommentar
Norwayboy Skrevet April 21, 2020 Share Skrevet April 21, 2020 Khon Kaen Jessheim? Var der en gang. Bra massasje. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg