Gjest Skrevet November 18, 2019 Share Skrevet November 18, 2019 Hei så det var en thai massasje på tøyen bak senteret. noen som har vært her? bare vanlig massasje eller spørsmål om ekstra? Siter Lenke til kommentar
Optimum2 Skrevet November 18, 2019 Share Skrevet November 18, 2019 Tror det er Sigurdsgate du tenker på.....har vært der for en tid tilbake. Tipper du får det meste.... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 18, 2019 Share Skrevet November 18, 2019 4 timer siden, Optimum2 skrev: Tror det er Sigurdsgate du tenker på.....har vært der for en tid tilbake. Tipper du får det meste.... eldre eller yngre som jobber der? Siter Lenke til kommentar
Optimum2 Skrevet November 19, 2019 Share Skrevet November 19, 2019 Hun som jeg møtte, ser jeg jobber i Dalsbergstien 4 nå.....De to andre kaller seg Cherry og Namnam og var tidligere i Bygdøy Alle. Førstnevnte er vel i 30 årene og de to siste har nok passert 40..... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 25, 2019 Share Skrevet November 25, 2019 er kolstadgata jeg tenkte på. gikk forbi der i sted men så stengt ut Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg