Gå til innhold

Thaimassasje i de tre Mørebyene

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
På 16.7.2023 den 16.04, jakob skrev:

Bangkok er eigeren der av og til. Men det er en annen ung som jobber der. Bruker å se igjennom vinduet og du ser hvem som jobber. Får det man vil men det er dyrt

Er denne unge slank og pen da?

• Like 1
Lenke til kommentar

Ja, men annonsen er vekke no. Jeg bruker å se igjennom vinduet hvem som sitter der. Så jeg ikke går på en smell. Hun unge får du det meste. Bruker alltid å legge meg naken. Nb deilig med hull i benken der hodet ditt ligger så blir man ikke stiv i nakken når man ligger på magen

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
På 20.11.2022 den 22.12, Donald skrev:

Har testet nye Cleopatra i Skaregata og jinda rett ovenfor i Scandic Parken i Ålesund. Kan anbefale begge plasser. Bra service. Mer info på pm

Lyst å si noe om opplevelsen på Jinda? Aner ikke hvordan hun ser ut, ligger ingen bilder på nett. Basert på reviews i offisielle kanaler får jeg og inntrykk av st dette utelukkende er massasje innenfor lovverket? Kan godt sende pm

• Like 1
Lenke til kommentar
På 18.8.2023 den 14.39, UnavailabePwn skrev:

Lyst å si noe om opplevelsen på Jinda? Aner ikke hvordan hun ser ut, ligger ingen bilder på nett. Basert på reviews i offisielle kanaler får jeg og inntrykk av st dette utelukkende er massasje innenfor lovverket? Kan godt sende pm

Finn salongen til Jinda på Google Maps. Ligger bilde av henne i anmeldelsene. Godt moden ser det ut til, i likhet med de på Cleopatra som også var nevnt i innlegget du siterte🙂

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...