Gå til innhold

Thawan R massasje

Gjest

Anbefalte innlegg

5 timer siden, icelord skrev:

Hei folkens

Noen som har vært her på Carl berner? trenger litt mer info om det er verdt besøket eller ikke

Var der for for en stund siden, prøvde boblebadet ( vet ikke om det er i bruk nå ) grei massasje og alt på menyen. Ble massert av en annen jente enn hun på bildene.

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Dette er det største ripoff stedet som finnes. 5 min med massasje(olje) så sier hun orker ikke mer.  vil du ha ekstra i stedet? når jeg da sier nei så blir drittsur og går og kommer ikke tilbake igjen.

unngå her og heller gå et annet sted der man får bedre service.

Lenke til kommentar

Utifra bildene så er dette en jeg har vært hos før for noen år siden.

Hun opererte under navnet «Pope» og jobbet i en leilighet på Trondheimsveien.

Var ganske deilig den gangen, vet ikke hvordan det er hos henne nå.

Lenke til kommentar

ekstremt dårlig serviceinnstilling til hun som masserte meg. om jeg skal kalle det en massasje engang. hadde nesten vært bedre om jeg gjorde det selv. bare smurte ut noe olje og så orker ikke. ikke engasjert i det hele tatt.

Lenke til kommentar
55 minutter siden, icelord skrev:

ekstremt dårlig serviceinnstilling til hun som masserte meg. om jeg skal kalle det en massasje engang. hadde nesten vært bedre om jeg gjorde det selv. bare smurte ut noe olje og så orker ikke. ikke engasjert i det hele tatt.

Var det hun linket over her? Mayo?

Lenke til kommentar