Norske Helene22 Skrevet Oktober 27, 2019 Share Skrevet Oktober 27, 2019 Hei😘 Tenkte jeg skulle prøve meg her. Er helt ny innen dette😊 studerer til vanlig, så vil prøve å spe på litt...Søker helst menn fra 55 og oppover(gjerne gift) for spenning. Diskresjon er veldig viktig for meg, derfor søkes eldre menn. Er å treffe i Oslo området💋 Skriv litt om deg selv/ønsker og gjerne bilde(ikke must) til [email protected] Håper vi sees snart💋💋 2 Siter Lenke til kommentar
nilsie123 Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 Ønsker deg lykke til. Godt å se at det faktisk dukker opp ekte annonser her fra tid til annen. Siter Lenke til kommentar
ola007 Skrevet November 6, 2019 Share Skrevet November 6, 2019 11 timer siden, nilsie123 skrev: Ønsker deg lykke til. Godt å se at det faktisk dukker opp ekte annonser her fra tid til annen. +1, steike for en flott kropp. Siter Lenke til kommentar
TommyST Skrevet November 11, 2019 Share Skrevet November 11, 2019 Sendte en Mail fem dager siden men ikke noe svar... Siter Lenke til kommentar
kim Skrevet Mai 23, 2020 Share Skrevet Mai 23, 2020 På 27.10.2019 den 8.53, Norske Helene22 skrev: Hei😘 Tenkte jeg skulle prøve meg her. Er helt ny innen dette😊 studerer til vanlig, så vil prøve å spe på litt...Søker helst menn fra 55 og oppover(gjerne gift) for spenning. Diskresjon er veldig viktig for meg, derfor søkes eldre menn. Er å treffe i Oslo området💋 Skriv litt om deg selv/ønsker og gjerne bilde(ikke must) til [email protected] Håper vi sees snart Hei Jeg er 48 år gammel, gift og bor i Oslo. Tenkte også å prøve meg her. Har nettopp registrert meg. Har bra jobb og ingen økonomisk problem. Vil ha diskresjon. Liker jenter som studerer og trener. Liker sex veldig godt. Du virker som en grei jente. Håper å høre fra deg 😉 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 12, 2020 Share Skrevet September 12, 2020 Noen som har møtt henne og kan bekrefte at dette er ekte varer 😁? Siter Lenke til kommentar
TommyST Skrevet September 13, 2020 Share Skrevet September 13, 2020 Sendte Mail for mange måneder siden men ikke noe svar så virker ikke seriøst Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg