Gå til innhold

transer !

hotellgjest

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Pennen skrev:

Ellers takk. Leste du i det hele tatt det jeg skrev?

Leste om fantasien din. Den høres ut som en fabel, en hvit hval. Det nærmeste du kommer er å reise til Thailand og lete der. Eller "Jasmine2000". En thai som bor i Finland men besøker Norge innimnello. Bla i disse dager. Masse fillers og silikon hvis det ikke er noen hindring. Hender hun er på RE eller på to andre annonsesteder for TS/TV/LB.

Ikke for å undervurdere sykdommer, jeg har nevnt det tidligere i folkeopplysningens navn, men de aller fleste transene går på PrEP, som er forebyggende mot HIV-smitte. De som er HIV+ går på virusdempende medisiner og er ikke smittebærere (av HIV).

• Like 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, Oslo.blue skrev:

Jeg er så enig med deg her.

Mange av dem tør ikke å teste seg en gang.

Og hvorfor skal de liksom ikke tørre å teste seg?

• Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Oslo.blue skrev:

Du bli sliten av å spørre navn til folk...

Når du møte noen,spør dem selv om når sist de testa seg.

Og....når sist testa du deg ??

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Oslo.blue skrev:

Du kommer med påstander som ikke virker ha noe fakta grunnlag. «Mange» eskorter tørr ikke teste seg sier du. Siden dette er et eskorteforum der vi deler erfaringer, er jeg nyskjerrig på hvilke eskorter dette gjelder? Eller gjetter du bare at det er «mange» som er redde å teste seg?

Litt samme som at du hevder at «ganske mange» eskorter bruker alkohol og/eller narkotika, uten å kunne si hvem du faktisk snakker om.

• Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Oslo.blue skrev:

Og da forteller de deg at de ikke tørr teste seg? Hahaha. Slutt å narr deg selv. Ingen andre tror på dette pisspreiket ditt,

Du har fått med deg at det finnes medisiner mot å utvikle AIDS samt at man ikke er smittefarlig?

HIV+ idag kan praktisere sex uten kondom uten å smitte andre. De kan sågar få barn. Faktisk er det tryggere å ha ubeskyttet sex med en HIV+ under vellykket behandling(slik 98% er iflg HIV Norge) enn en random person hvis status er ukjent.

Nå kan du fortelle dette til de horder av horer du kjenner til som ikke tørr å teste seg.

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, sabaidee skrev:

Faktisk er det tryggere å ha ubeskyttet sex med en HIV+ under vellykket behandling....

Nå kan du fortelle dette til de horder av horer du kjenner til som ikke tørr å teste seg.

Grusomt...

Jeg trenger ikke fortelle til noen,jeg passer ikke på noen.

• Like 1
Lenke til kommentar
19 timer siden, Pennen skrev:

Hva var så rart?

kombinasjonen. Feminin, kraftig libido, massasjespesialist og sosialt oppegående (master? eller holder bachelor?). De to første punktene er selvmotsigende ettersom feminitet kommer av hormonbruk som i mange tilfeller vil påvirke evnen til å få langvarig reisning. De færreste kan massere (skikkelig) og de færreste har mer enn obligatorisk skole. De siste er noe jeg antar. Finnes sikkert unntaksvis noen med sosial skills utover å være utdannet. Men spørs hva du kan forvente av en kar med silikonpupper som har som leverbrød å selge sin kuk og rompe som levebrød.

Det nærmeste du kommer er som oftest ladyboys fra asia.

Dropp alle TS/TV/CD på RE som har deaktivert anmeldelser. Det er en grunn.

• Like 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, sabaidee skrev:

kombinasjonen. Feminin, kraftig libido, massasjespesialist og sosialt oppegående (master? eller holder bachelor?).

Feminin er et must. Jeg vet selvsagt at dette er "menn", men hvis jeg vil ha sex med en mann kan jeg jo velge det i stedet. Men her er det denne litt absurde komboen som er greia og da skal det feminine være sterkt. Hvis ikke - nei.

Kraftig libido? Du finner på. Men en ereksjon bør finnes, og det er ikke umulig.

Master? Slutt å tulle. Greia er kun at en normal evne til sosial omgang er fint, også det er mulig. Mekaniske roboter eller neddopa trafickingofre er det andre ytterpunktet.

Slutt å lage stråmenn.

Lenke til kommentar
11 timer siden, Pennen skrev:

Feminin er et must. Jeg vet selvsagt at dette er "menn", men hvis jeg vil ha sex med en mann kan jeg jo velge det i stedet. Men her er det denne litt absurde komboen som er greia og da skal det feminine være sterkt. Hvis ikke - nei.

Kraftig libido? Du finner på. Men en ereksjon bør finnes, og det er ikke umulig.

Master? Slutt å tulle. Greia er kun at en normal evne til sosial omgang er fint, også det er mulig. Mekaniske roboter eller neddopa trafickingofre er det andre ytterpunktet.

Slutt å lage stråmenn.

Prøver kun å gi deg et par velmenende råd og realitetsorientere deg. Men som de fleste her inne kan man jo heller velge å tråkke rett i salatbeddet og hive penga rett i dass. Den eneste som vil være i nærheten av din beskrivelse er "finske" Jasmine. Ser forøvrig at Rani er tilbake men har ingen personlig erfaring, men hun er nok også muligens innafor(?) Glem de andre

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Bilde 8 er av en helt annen person. Har ikke erfart at verifiserte er feil, men hadde ikke vært overraskende om noen byttet ut masse bilder etter verifisering, om det er en ting. Uansett mulighet for en smell.

• Like 1
Lenke til kommentar
22 timer siden, xzrhg skrev:

Bilde 8 er av en helt annen person. Har ikke erfart at verifiserte er feil, men hadde ikke vært overraskende om noen byttet ut masse bilder etter verifisering, om det er en ting. Uansett mulighet for en smell.

alle bildene er av henne. men bildene er fra forskjellige tidsepoker kan man si. hun er ikke like lett i kroppen som hun var da hun spilte inn filmer.

hun har dessuten vært i oslo tidligere. 1 eller 2 ggr

27cm er også en overdrivelse selvsagt

• Like 1
Lenke til kommentar