Gå til innhold

Rimjob!


Speedo

Anbefalte innlegg

Vel ....

Noen synes det er avskylig, andre synes det er deilig og spennende. Videre er det noen som liker å få andre liker best å gi. Nyvasket og rent er en selvfølge. Det å gi er best etter min mening. Ligge i 69 med dama på topp, etter hvert som kåtskapen stiger beveg tunga stadig litt lenger og lenger oppover, stykket mellom fitta og anus er veldig følsomt. Pirr litt forsiktig med tunga helt der bak første gang, la det virke som et lite "uhell". Neste gang du kommer bak der, litt lenger stopp. Da er min erfaring at neste gang du nærmer deg bøyer hun seg slik a man skal komme lett til. Noen er selvsagt avvisende, men min erfaring er at det aller fleste liker det. Det skrives at det er gay ting, vel jeg er bi, men tror ikke det har noe med legning å gjøre.

Men smaken er som bak........ hver sin lyst er det viktigste, gjør det man liker og nyt det. Det man ikke liker lar man vær uten å være dømmende ovenfor andre.

Lenke til kommentar

Men smaken er som bak........ hver sin lyst er det viktigste, gjør det man liker og nyt det. Det man ikke liker lar man vær uten å være dømmende ovenfor andre.

Nei...vi er vel belemret med nok fordommer i dette landet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Måtte fjernet hår også. Men kan ikke skjønne at jeg skulle få noe glede av rimming. Tanken på det er bare ekkel.

Med damer så er det litt annerledes. De er som regel hårløse og penere å se på. Men jeg har ikke akkurat noe behov for dette heller. Har ikke engang prøvd analsex. Jim Jefferies om emnet: https://www.youtube.com/watch?v=F8NySkFF3Ms

Du kommer nok til å skjønne det når du en gang i fremtiden blir tørr bak øra...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Ha sex med hester for alt jeg bryr meg. Du får det du vil ha, og hesten får brutt opp en monoton hverdag. Det er definisjonen på en vinn-vinn situasjon. Bare ikke ha sex med katter, det gjør vondt.

Jaja... Hver sin interesse. Pervert..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Jeg er enig med noen du sier... ikke med alt...men,

IKKE HA SEX MED DYRER HELLE FOLKENS! :!::!:

asj..... stakkars dyrer.. liker ikke folk som misbruke dyr eller barn.... :cry:

Galskap må ha grenser også...

Har du sett video av sex med hester? Hvordan er det misbruk når hesten får den kjempeereksjonen og spruter på få sekunder? Det ser ut som dette er det beste hesten har opplevd på år og dag!

Du kan jo søke opp "Mr. Hands gets fucked to death by horse". Mr. Hands var ingeniør i Boeing, altså en rimelig oppegående fyr som gjorde dette med vilje. Han døde imidlertid av indre blødninger etterpå. Men hesten hadde det derimot kjempefint. Knallhard ereksjon og orgasme på få sekunder. Det som er dyreplageri er enkelte ting som foregår i norsk matproduksjon. Det at vi spiser kjøtt kan heller ikke forsvares moralsk. Jeg er ikke vegetarianer, men jeg vet i det minste at det jeg gjør egentlig er galt. Det er drap som skjer kun fordi jeg liker smaken av kjøtt bedre enn havregryn.

Har null interesse av å søke opp hestepuling, men det slår meg at du tydeligvis har det.

Inngående kjøtt spising. Vi mennesker er et rovdyr. Vi er kjøtt etere. Det ligger i vår natur å drepe dyr og spise dem slik det er for andre rovdyr. Vi har et tannsett spesialtilpasset for å spise kjøtt, med skarpe fortenner for å skjære i kjøttet, og store jeksler for å knuse det. Vi har fremover rettede øyne for at vi skal ha dybde syn, noe som gjør det lettere å nedlegge et bytte. Så ja det er moralsk riktig av mennesker å spise kjøtt. At vi har industrialisert oppdrett og slakt av dyr for at vi skal slippe å jakte er en annen diskusjon. Men det er moralsk riktig av oss å spise kjøtt, det ligger i vår natur.

hva dette har med rimming å gjøre vet ikke jeg :-) Men rimming er digg. Det er jo en forholdsvis uskyldig fetish som er stort sett harmløs.

Gjest

Lenke til kommentar
Det at mennesker spiser kjøtt er relativt nytt faktisk. Vi har ikke alltid gjort det hvis vi går noen tusen år tilbake i historien. For øvrig er det helt irrelevant da kjøttspising langt ifra er nødvendig for vår overlevelse. "Vi har spist kjøtt i lang tid, så derfor er det moralsk riktig" sier du. Vi har diskriminert homofile i tusenvis av år også, det betyr ikke at det er moralsk riktig. Så den argumentasjonen holder bare ikke mål. Å spise kjøtt er drap. Et uskyldig, forsvarsløst dyr henrettes fordi det er såååååå jævla viktig for deg å kjenne smaken av kjøtt da havregryn er for kjedelig. Det er bare ren egoisme. Jeg spiser kjøtt selv, men jeg er i hvert fall ikke så dum at jeg ikke skjønner selv at det egentlig er galt. Det betyr at jeg ikke er et så godt menneske som jeg burde være. Og det vet jeg. Dere derimot har ikke innsett mye.

Det er langt mer moralsk forsvarlig å pule en hest enn å slakte en hest. Det er så innlysende at ethvert oppegående menneske bør forstå det. Hva er verst, å drepe et menneske eller å voldta et menneske? Det er strengere straff for drap i norsk lov og sikkert i alle andre land også, så det bør besvare spørsmålet. Dessuten ser hestene i videoene ut til å trives svært godt, så det kan ikke sidestilles med voldtekt i det hele tatt faktisk.

Allikevel er lovverket stikk motsatt når det gjelder dyr. Forstå det den som kan. Men nå begynner vel forumpolitiet med Lene i spissen å syte igjen. "åh det er så fælt å snakke om dyresex, jeg vil ikke se det" sier hun mens hun spiser biff.

Ha sex med hester for alt jeg bryr meg. Du får det du vil ha, og hesten får brutt opp en monoton hverdag. Det er definisjonen på en vinn-vinn situasjon. Bare ikke ha sex med katter, det gjør vondt.

Jaja... Hver sin interesse. Pervert..

Finnes det en ignoreringsfunksjon for sånne som Speedo? Er lei av hans uintelligent oppgulpposter. Det er stort sett bare stråmannsangrep som viser at han ikke har lest hva jeg har skrevet en gang.

Det må være godt å være deg Sunshine. Sitte på fasiten til alle svar. De som ikke er enig er enten idioter eller bruker stråmann argumentasjon. På jobben kaller vi slike som deg verdensmester. Når jeg leser dine måte å argumentere på tenker jeg bare på en fyr og det er Geeorge W Bush.

og det er ikke nytt for mennesket å spise kjøtt. mennesket har siden vi levde side om side med neanderthalere levd på et kosthold av kjøtt, fisk,bær.frukter,grønnsaker og røtter. Mennesker er og blir et kjøttetende rovdyr enten du liker det eller ikke. Vi har bare sluttet og jakte fordi vi har i steinalderen fant ut at det var lettere og holde husdyr fremfor å springe ræva av seg etter byttedyr. Å sammenligne Sodomi med å slakte dyr for å spise kjøtt er rett og slett helt på trynet.

Gjest

Lenke til kommentar
Finnes det en ignoreringsfunksjon for sånne som Speedo? Er lei av hans uintelligent oppgulpposter. Det er stort sett bare stråmannsangrep som viser at han ikke har lest hva jeg har skrevet en gang.

LOL. Du gir inngående beskrivelser av dyresex-videoer som du åpenbart må ha studert. Du forsvarer til og med dyresexen med, sitat: "... det ser ut som det beste hesten har opplevd på år og dag." Videre kommer det beskrivelser av dyresex-videoer hvor folk har blitt pult til døde med indre blødninger i tillegg til at du gir råd om hvilke dyr det gjør vondt å ha sex med (katter).

Basert på denne inngående kunnskapen må man jo konkludere med at du interesserer deg for temaet og har brukt tid på å studere det. Som igjen gir grunnlag for å kalle deg en pervert. Kan ikke se hva som er stråmannsangrep med det. Pervert. :mrgreen:

Endret av Gjest
  • Like 1
Lenke til kommentar
Hvorfor griper du ikke inn og stopper kranglefantene som har fullstendig avsporet tråden med henvisninger til dyresex og kjøttspising som overhodet ikke har noe relevans med emnet?

Jeg har ikke sett noe regelbrudd, men anmoder folk om å holde seg til tema. Digresjoner er ikke forbudt, men de som følger opp er like "skyldige" som opphavsmannen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Hehe, synes jeg ser den kjekke, McDreamy-aktige legen som må til verks med heldekkende vernebriller i gjennomsiktig plast, før han setter seg ned foran Almaz med klypene sine... :lol:

Hehe :-) spøk til side, et gynekologbesøk er vel det mest aseksuelle jeg kan tenke meg. Å leke doktor, er derimot noe helt annet :-D

tyror vi lektye det eller noe slikt for et år eller to siden. Det ble jævlig vått - og ikke minst godt ..:):D

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Noen som vet om noen deilige jenter som gjør rimming? Nybarbert til 1000 i dag, men fant ingen som passet/sa de gjorde det.. Helst ikke over 30 år, og er ikke så veldig tiltrukket av de med alt for mange kilo på kroppen ;):roll:

Vet jo at alle sier at Johanna er en gudinne, som gjør dette, men har forsøkt å nå henne de siste 3 gangene hun har vært her uten at hun tar telefonen :cry: Skjønner ikke helt hva jeg gjør galt :shock::shock:

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Fikk et overveldende ønske om en skikkelig god rimming, men RE menyene stemmer jo som kjent ofte dårlig. Ser at det meste av info og linker i denne tråden er utdaterte, og lurer derfor på om noen har noe konkret info om jenter som gjør dette og har annonse ut nå.

Janne ser jeg er nevnt her, og hun er for så vidt aktiv, men et godt stykke utenfor min alderspreferanse:-)

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...