LFC Skrevet April 24, 2019 Share Skrevet April 24, 2019 Noen som har kjennskap til denne? http://eskortejenter.net/info.php?id=24617 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 PÄ 24.4.2019 den 16.39, LFC skrev: Noen som har kjennskap til denne? http://eskortejenter.net/info.php?id=24617 Jeg har gjort noen forsÞk pÄ Ä fÄ til treff med henne, men det har ikke vÊrt lett... Har ikke eget sted, men treffer deg gjerne i bil eller pÄ solarium e.l. Sist jeg var pÄ hotell i Oslo, hadde hun mensen og da ble day ikke aktuelle for meg. Siter Lenke til kommentar
puppemann Skrevet Mai 10, 2019 Share Skrevet Mai 10, 2019 Styr unna sier jeg bare. jeg besÞkte henne pÄ et hotellrom tidligere i vinter. Det virker som hun er null innteresert i det hun driver med. Hun suger uten innlevelse, sexen var ogsÄ det samme, null innlevelse eller entusiasme. Vi hadde avtalt en time, men litt etter en halvtime sÄ begynte hun Ä spÞrre om hvor lenge jeg hadde vÊrt der og at vi mÄtte passe pÄ tiden. Det spÞrsmÄlet gjorde at jeg rett og slett trakk pikken ut av fitta hennes, vrengte av kondomet og runket helt til jeg sprutet pÄ puppene hennes. I tillegg sÄ var hun urenslig, det luktet vondt av musa hennes og hun hadde ogsÄ hÄr under armhulene som jeg la merke til midt under akten. Dette fÞrte selvfÞlgelig til at ereksjonen min begynte Ä svikte. PÄ hotellrommet hun hadde leid var det kun et hÄndkle tilgjengelig, og den hadde hun brukt til Ä tÞrke av sÊden pÄ puppene sine. Dette la jeg da selvfÞlgelig merke til fÞrst ETTER(!!) at jeg hadde vÊrt i dusjen, «Morsomt» Ä tilby kunden et hÄndkle full av sÊd gitt!( ja, det var hun selv som tilbÞd meg det samme hÄndkleet) Nei styr unna sier jeg bare, jeg ELSKER Ä ha sex med bbw damer men dette var helt for jÊvlig. SÄ jÊvlig og traumatiskt at jeg slet med ereksjon i ca en uke etter besÞket. GrÞss og gru. 1 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 PÄ 10.5.2019 den 15.53, puppemann skrev: Styr unna sier jeg bare. jeg besÞkte henne pÄ et hotellrom tidligere i vinter. Det virker som hun er null innteresert i det hun driver med. Hun suger uten innlevelse, sexen var ogsÄ det samme, null innlevelse eller entusiasme. Vi hadde avtalt en time, men litt etter en halvtime sÄ begynte hun Ä spÞrre om hvor lenge jeg hadde vÊrt der og at vi mÄtte passe pÄ tiden. Det spÞrsmÄlet gjorde at jeg rett og slett trakk pikken ut av fitta hennes, vrengte av kondomet og runket helt til jeg sprutet pÄ puppene hennes. I tillegg sÄ var hun urenslig, det luktet vondt av musa hennes og hun hadde ogsÄ hÄr under armhulene som jeg la merke til midt under akten. Dette fÞrte selvfÞlgelig til at ereksjonen min begynte Ä svikte. PÄ hotellrommet hun hadde leid var det kun et hÄndkle tilgjengelig, og den hadde hun brukt til Ä tÞrke av sÊden pÄ puppene sine. Dette la jeg da selvfÞlgelig merke til fÞrst ETTER(!!) at jeg hadde vÊrt i dusjen, «Morsomt» Ä tilby kunden et hÄndkle full av sÊd gitt!( ja, det var hun selv som tilbÞd meg det samme hÄndkleet) Nei styr unna sier jeg bare, jeg ELSKER Ä ha sex med bbw damer men dette var helt for jÊvlig. SÄ jÊvlig og traumatiskt at jeg slet med ereksjon i ca en uke etter besÞket. GrÞss og gru. Hun ser forferdelig ut pÄ bildene! Nei takk. Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Jaja, hver sin lysst. đ Siter Lenke til kommentar
Mint Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 PĂ„ 24.4.2019 den 16.39, LFC skrev: Noen som har kjennskap til denne? http://eskortejenter.net/info.php?id=24617 Greit nok Ă„ ha BBW preferanser men det mĂ„ da finnes grenser?đ Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg