Jorg42 Skrevet Mars 4, 2019 Share Skrevet Mars 4, 2019 Hei. Tenkte en tråd på erfaringer fra denne siden. Jeg har truffet endel der inne og vi kan bruke denne tråden til å dele erfaring. Jentene her inne er Norske, unge og mindre proffe en de tradisjonelle kjøpe damene. Min erfaring er et prisnivå 2-3000,- pr treff. Alle jeg har møtt har knullet uten kondom og er med på det meste. Andre erfaringer med denne siden? Siter Lenke til kommentar
nikon Skrevet Mars 7, 2019 Share Skrevet Mars 7, 2019 Har sett på den siden og den ser helt klart ut som en side full med fake profiler. ikke var det mye Norske unge jenter der heller... Siter Lenke til kommentar
Kjekkdaddy Skrevet Mars 10, 2019 Share Skrevet Mars 10, 2019 På 4.3.2019 den 18.56, Jorg42 skrev: Hei. Tenkte en tråd på erfaringer fra denne siden. Jeg har truffet endel der inne og vi kan bruke denne tråden til å dele erfaring. Jentene her inne er Norske, unge og mindre proffe en de tradisjonelle kjøpe damene. Min erfaring er et prisnivå 2-3000,- pr treff. Alle jeg har møtt har knullet uten kondom og er med på det meste. Andre erfaringer med denne siden? Hei har møtt noen jenter der inne jeg og. Inntrykk av at det er mye menn og det må «jobbes» litt før treffet skjer. Eller har det endret seg? Siter Lenke til kommentar
Jorg42 Skrevet Mars 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2019 Har møtt 5-6 jenter der inne tilnå. Vært lett å få tak i det man skal ha der. Litt dyrere iforholdt til vanlige kjøpe damer, ligger mye på 3000 for enkelt treff. Da puler de fleste uten også Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg