sophiekaffe Skrevet Februar 27, 2019 Share Skrevet Februar 27, 2019 Jeg er en helnorsk og utadvendt kvinne fra Bergen på 28 år, jeg er sensuell, ansikts pen og godt trent. Har store pupper og lange bein. Tar bare incalls og setter pris på om du sender meg litt informasjon om deg med engang om hva du ønsker at vi skal gjøre. Jeg har fast pris, altså jeg tar bare hele timer. Forventer at når du kommer bruker vi kondom under sex, at du er ren og pen og behandler meg med respekt. Jeg bruker bare Snapchat, legg meg til hvis du ønsker å treffe meg, sophiekaffe Siter Lenke til kommentar
Steinbukken Skrevet Mars 11, 2019 Share Skrevet Mars 11, 2019 Hei, sendte en snapforespørsel i dag men du har ikke respondert😊 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 23, 2019 Share Skrevet Mars 23, 2019 Full av klamydia og useriøs Mann Os 31år Siter Lenke til kommentar
nilsie123 Skrevet Mars 23, 2019 Share Skrevet Mars 23, 2019 Er bildet ekte? Hun ser svindigg ut. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 24, 2019 Share Skrevet April 24, 2019 Prøvde du henne eller tror du? Virker litt felleaktig spør du meg med at du skal skrive hva du vil gjøre på"møtet"... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg