goodtime Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 bilde kan man få, men da må jeg ha en PM først...Er for øvrig borte fra byen til den 10.5 Siter Lenke til kommentar
jaamarked Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Fikk også prøvd Goodtime, og kan skrive under på alle godord her. Pen, sexy og en særdeles fordelaktig personlighet! Leverte varene og vel så det. JAa Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Djqngo skrev: Noen som vet om hun er i Oslo for tiden?? er her nå, men blir borte XXXXXXXXXX Det der regnes som annonsering og er ikke tillatt i forumet. Sånne opplysninger kan du gi privat. Admin Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Djqngo skrev: Noen som vet om hun er i Oslo for tiden?? var visst mulighet for innetreff idag mener jeg å huske kanskje i morgen og , men det er jeg usikker på send henne pm , vel verdt å møte Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Noen som prøvd uten gummi? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Gjest skrev: Noen som prøvd uten gummi? Vet at hun er 100% restrektiv her. Ingen BB. Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 til dere som spør meg hvor jeg har annonse ; Jeg har ingen annonse noe sted. Det er kun her inne dere kan lese omtale av meg og ta kontakt via PM så får dere nærmere opplysninger. Siter Lenke til kommentar
Gjest Sondre Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Hadde en bekjent som besøkte denne damen i går. Han klaget ikke Absolutt verdt et besøk om en liker modne damer. Var bekjenten sitt andre treff med hu. Selv om det var et par år siden sist, så var det like bra snakket han om. Siter Lenke til kommentar
hurricane Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Noen som er gem på en trekant eller et lite mini-GB? Har sted i Oslo, har snakket med flotte og velvillige Goodtime om dette - send PM! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Alltid like bra, skal være tilbake fra ferie nå Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Gjest skrev: Alltid like bra, skal være tilbake fra ferie nå Hadde vært bra om hun hadde tatt litt mer ferie... Opp til Trondheim for eksempel... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 tilbake i byen så her det bare å klemme til, mer sædglad dame skal man lete lenge etter suger like godt hver gang og svelger med et smil Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 En kamerat prøvde denne herlige dama i sommer da hun hadde eget sted. Makan til kuksuging har han ikke vært borti tidligere. Hun var med på det meste, men dessverre orket ikke junior mer enn en runde. Var visstnok veldig diskret og kunne anbefales. Siter Lenke til kommentar
Masha88 Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Hadde et hyggelig gjensyn med goodtime i dag. Like fantastisk som alltid Siter Lenke til kommentar
brucew Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Masha88 skrev: Hadde et hyggelig gjensyn med goodtime i dag. Like fantastisk som alltid Gjør hun hjemmebesøk? Og til hvilken pris? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 brucew skrev: Masha88 skrev: Hadde et hyggelig gjensyn med goodtime i dag. Like fantastisk som alltid Gjør hun hjemmebesøk? Og til hvilken pris? Trikset er å ta mot til seg og spørre direkte her på forumet. Hun er en hyggelig dame som sikkert svarer hyggelige karer som deg Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Av erfaring vet jeg at hun tar gjerne en kopp kaffe hjemme hos deg. Absolutt overkommelig pris Siter Lenke til kommentar
brucew Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Gjest skrev: Av erfaring vet jeg at hun tar gjerne en kopp kaffe hjemme hos deg. Absolutt overkommelig pris Takk for svar Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 ble et nytt møte og godt var det igjen suger som vanlig veldig godt og tirrer kuken og suger ballene godt før jeg sprutet det jeg hadde i munnen og svelget med et smil dette er bare veldig deilig hvis dere vil ha en veldig god bj ta kontakt med henne er min anbefaling Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 28, 2015 Share Skrevet November 28, 2015 Kan bare støtte meg på de etter hvert så mange positive omtaler av Goodtime. Hun er fantastisk koselig og gjør jobben til terningkast sex! Behandle henne pent gutter Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 takk for alle gode ord , gutter. Jeg mistet plutselig alle kontakter i telefonen, så vær så snill og fortell hvem dere er når dere sender meg melding Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 nok engang et bra treff, herlig. du treffer ingen 19 års gammel dame, men ingen på 19 gjør det like bra som henne. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 Da blir det hyggelig med Goodtime igjen. Snakket med henne her om dagen og hun fortalte at hun er tilbake den 15. mai. Med godværet kommer Goodtime. Siter Lenke til kommentar
Bloming Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 Kan medele at jeg endelig har fått gleden av å møte Goodtime. Har ikke ord for en deilig skjønnhet denne dama er. Hun er riktig nok voksen men har en kropp som kunne vært 20 år yngre. Å fagfolk er fagfolk. Jeg hadde lest hun var bra men den opplevelsen jeg fikk hadde jeg aldri drømt om. Hun suger rett og slett som en gudinne. Hun er trang i begge hull og elsker hobbyen sin. Vakker å se på også. Faktisk en meget hyggelig og vettug samtale partner. Ønsker henne alt godt. Hadde jeg bodd i byen hennes hadde jeg allerede vært blakk som ei kirkerotte. Håper hun kommer min vei snart også. Det blir ihvertfall ikke siste gang vi to møtes:-) Siter Lenke til kommentar
uskyldig Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Fikk siste nytt fra bekjenten. Han har noen større endringer i livet, og dessverre må gi seg med denne hobbyen en stund. I den anledning ville han ta en siste stunt og syntes det passet bra å få besøk av GT på jobben. Dere leste riktig. Disse dager er han mutters alene på kontoret og ville piffe opp "lunsjen". Det var altfor lenge siden han hadde truffet GT og det var hyggelig gjensyn. Var ganske stas å bruke arbeidsplassen til mer enn jobbing. Så han vil rette en stor takk til GT, for besøket sist, og alle forrige besøk. Ble ingen skogstur i år, men kanskje igjen ved en senere anledning når livet har roet seg litt. Hun er forøvrig på plass her inntil august, så om noen vil teste ut noen nye mygg- og insektsspray, kan dere gjrøre det. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg