tromsomann44 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Fikk besøk av goodtime i dag.en flott og fantastisk hyggelig dame.Hadde et kjempeflott møte med en dame som kan sine saker.En jordnær og trivelig dame. Siter Lenke til kommentar
uskyldig Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Fikk melding fra bekjenten at han hadde besøk av Goodtime i går. Siste nytt er at hun blir borte en ukes tid. Tilbake tidligst neste tirsdag. Da vet dere det. Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 uskyldig skrev: Fikk melding fra bekjenten at han hadde besøk av Goodtime i går. Siste nytt er at hun blir borte en ukes tid. Tilbake tidligst neste tirsdag. Da vet dere det. og jeg er tilbake, dog ikke så lenge før jeg må avgårde en liten tur igjen- Siter Lenke til kommentar
mr_gold Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Har du annonse med bilder noen plass?? Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 nei, jeg er for diskret til å ha det ... mer info kan man få på pm... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 mr_gold skrev: Har du annonse med bilder noen plass?? se stor annonse i vg under møteplassen Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Gjest skrev: mr_gold skrev: Har du annonse med bilder noen plass?? se stor annonse i vg under møteplassen En link kanskje Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Gjest skrev: Gjest skrev: mr_gold skrev: Har du annonse med bilder noen plass?? se stor annonse i vg under møteplassen En link kanskje det var en spøk Siter Lenke til kommentar
Kronic Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Har vært litt i kontakt med henne og planen er å finne et elskovsrede neste uke, om etterspørselen er stor nok. Send henne en pm om du er keen, vet jeg er! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Trengte en god massasje og tok kontakt med henne. Heldig jeg. Hun hadde sted noe hun har frem til torsdag formiddag. Hadde en herlig massasjestund med henne i går kveld. Denne dama er et unikum - noe mer er ikke å si. Løp og "få dere" en kopp kaffe før det blir forsent. Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 hei folkens vil bare si fra at jeg er borte fra byen og telefonen er avslått frem til 1. 12 ha en fin tid i høstmørket og på snarlig gjensyn .. Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 vel tilbake og klar for juleverksted... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 goodtime skrev: vel tilbake og klar for juleverksted... Har du eget verksted til juleforberedelser. eller kan du gi oss forslag til gaver pr. Tlf? Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Gjest skrev: goodtime skrev: vel tilbake og klar for juleverksted... Har du eget verksted til juleforberedelser. eller kan du gi oss forslag til gaver pr. Tlf? har dessverre ikke eget sted men ovnen er portabel og klar for kakemenner... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 goodtime skrev: Gjest skrev: goodtime skrev: vel tilbake og klar for juleverksted... Har du eget verksted til juleforberedelser. eller kan du gi oss forslag til gaver pr. Tlf? har dessverre ikke eget sted men ovnen er portabel og klar for kakemenner... +1. Jeg ler. Happy You. Vi snakkes om ikke lenge. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 goodtime skrev: vel tilbake og klar for juleverksted... da er det bare å treffe henne, hun leverer alltid Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Da er det bare å ta ladegrep gutter . Har fått opplyst av en kompis at hun har sted i helgen. Siter Lenke til kommentar
Masha88 Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2015 Hørte fra en liten fugl at goodtime er bortreist ca 14 dager nå. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 da var hun tilbake og like flink som som alltid Siter Lenke til kommentar
markeeny Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Nå er det mange nok reviews om Goodtime her, men tillater meg å komme med enda en .. møtte henne hos meg og synes først hun var penere enn jeg regnet med.. og ser yngre ut enn inntrykket jeg fikk her på forumet.. Hun var veldig god i senga, og gav meg en deilig blowjob jeg husker fortsatt..etter det ridde hun meg ganske godt også og vi rundet av med en CIM som var mer enn jeg forventet... Regner med å se henne igjen og gleder meg !! Siter Lenke til kommentar
Djqngo Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Noen som vet om hun er i Oslo for tiden?? Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Djqngo skrev: Noen som vet om hun er i Oslo for tiden?? ja, hun er i Oslo men blir borte fra fredag til onsdag ... - og så noen dager i begynnelsen av mai ... Siter Lenke til kommentar
Gjest dunders Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Var i Oslo nå i helga og fikk besøk av denne flotte damen Veldig koselig og hyggelig, og ikke minst Pen! Jeg hadde litt utfordringer med å finne ledig tid, men hun var tålmodig og alt gikk seg til. Goodtime kan absolutt anbefales på det sterkeste! Kommer definitivt til å se henne igjen når jeg er i Oslo Siter Lenke til kommentar
crowbar Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Finnes det bilder av goodtime? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg