kikkern Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Snakket med henne i dag og hun vurderer nytt hotellrom forsøk men kommer jo an på hvor mange som kan være interessert i det. Håper hun får det til, liker bedre tanken på å møte henne inne Siter Lenke til kommentar
kikkern Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Tips til folket. Kjenner en som skal treffe henne søndag eller mandag, god tur Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Hatt kontakt med henne og hun bekreftet at det var mulighet for innendørs aktiviteter mandag og tirsdag, men faen også da er jeg selvfølgelig ikke i Oslo. Håper hun gjentar det slik at besøket kan bli effektuert. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 kikkern skrev: Snakket med henne i dag og hun vurderer nytt hotellrom forsøk men kommer jo an på hvor mange som kan være interessert i det. Håper hun får det til, liker bedre tanken på å møte henne inne ble det noe treff? fikk og meld om hotel men da kunne jeg ikke Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Sitat Hotell ble det, og takk for sist til dere jeg møtte. Ettersom det ikke passet for mange av dere som gjerne ville så tenker at jeg tar det samme opplegget innen kort tid igjen Siter Lenke til kommentar
spunkhunk Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 goodtime skrev: Sitat Hotell ble det, og takk for sist til dere jeg møtte. Ettersom det ikke passet for mange av dere som gjerne ville så tenker at jeg tar det samme opplegget innen kort tid igjen Hei goodtime. Hva salgs opplegg er dette? Siter Lenke til kommentar
Gjest hivju Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Har en kompis som sier at han skal møte henne neste uke. Hun har visstnok ordnet seg sted da. Kompis sier han gleder seg, for det skal være ei sjeldent kåt og deilig MILF, dette her. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Helge hadde litt goodtime i dag. Servicen var upåklagelig som vanlig. Besøkte henne i privat leilighet i sentrum. Hun har vist denne frem til torsdag. Siter Lenke til kommentar
intel Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Denne dama er genuint opptatt av velvære med koselig og avslappet service; hun kan sine saker! Nøt en god time med owo, anal, go'knull og en fantastisk ryggmassasje som prikken over i'en! Trygg og usjenert leilighet midt i sentrum. Løp & kjøp! (disp. leil. kun til i morgen). Siter Lenke til kommentar
Rufus Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 En kollega av meg fortalte at han hadde tatt lunsjen sin hos goodtime. Han måtte bare henge seg på alle de gode anmeldelsene som er gitt her. Fantastisk voksen dame visstnok. Han var også veldig fornøyd med hvor greit det er å gjøre avtale med henne. Svarer kjapt, hyggelig og konsist på alle spørsmål. Ikke noe rot og tull. (Mange andre norske svarer jo ikke engang...) Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Takk for hyggelige treff og gode ord. Har sted igjen fra i morgen, onsdag ettermiddag til torsdag morgen- kan eventuelt utvide så det blir fra i ettermiddag og hele onsdagen... Kommer til å være borte fra byen fra neste onsdag ut uka, og så godt som hele april.... Siter Lenke til kommentar
Gjest 40something Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Eksister det noen bilder på goodtime? Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Har ingen nettside så bilde får man eventuelt på mail fra meg ..eller kom og se selv ..kjeder meg akkurat nå.. Siter Lenke til kommentar
uskyldig Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Bekjente hilser og sier skulle gjerne hjulpet, blitt jo laang tid siden sist ( ), men fremover blir det andre prioriteringer, mest økonomisk. Du har ikke tenkt å utvide tjenestene da, for de som har fortsatt lang tid igjen til neste lønning? Siter Lenke til kommentar
Janers Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Jeg var hos Goodtime for litt over en uke siden. (I leiligheten ved Oslo S). Ble oppmerksom på henne gjennom omtalen her på forumet og fikk rask kontakt via PM. Hyggelig dame som holder avtaler. Avtalte på forhånd hva jeg ønsket av tjenester og hun leverte, inkludert rimming, anal og CIM. Gav meg bl.a. en heftig Deep Throat! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Endelig har goodtime egent sted igjen i Oslo en ukes tid, på min top liste, god service og hyggelig Siter Lenke til kommentar
Rufus Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 En kollega av meg sa han hadde tatt med goodtime på en friluftstur, og det kunne vistnok anbefales på det sterkeste. Hyggelig, seriøs, real og flott dame som alltid, sa han. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 hadde nok en fin biltur med denne damen, det regnet så det ble i bil denne gangen men hun knuller utendørs og suger godt og svelger det som kommer, får skryt at jeg smaker godt takk for det hun må dere bare prøve, hyggelig dame som vil at du skal ha det godt har forstått at skal reise fra byen en liten tur , passpå å ta kontakt før hun reiser, du angrer ikke Siter Lenke til kommentar
uskyldig Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Fikk melding fra bekjenten at det ble en tur til Myggverdenen før hun tok seg ferie og gråværet kom tilbake. Ble visst ikke akkurat den beste naturopplevelsen siden mygg og fluer hadde litt av overtaket. Ble tipset om å ha med ekstra beskyttelse i tilfellet (spray og krem). Ellers blir hun lite tilgjengelig fremover pga lang sommerferie. Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 send meg pm så kan vi se hva jeg får til .. Siter Lenke til kommentar
kjekkmann45 Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Ja goodtime er deilig hun, en bekjent har hatt besøk noen ganger:) Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 sorry- blir ikke noe hotell denne gangen, får ta det igjen etter ferien. jeg blir borte i 3 uker fra tirsdagen. god sommer til dere alle Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 ikke bare er det masse godt vær om dagen, men goodtime er tidlig tilbake, like bra som alltid Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Hadde et deilig skogstreff med henne.Hennes kvaliteter er til sex av sex oppnålige. Hun fortalte at hun skulle ta inn på hotell i Oslo fra Søndag til Onsdag. Får vel ta et sengebesøk også. Siter Lenke til kommentar
Inturion Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Traff Goodtime i formiddag. Super opplevelse. Hun er på hotell. Løp og kjøp Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg