Gjest Orallica Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Traff goodtime for en liten stund siden, og kan bare bekrefte det som mange andre har skrevet før meg . En pålitelig, vakker kvinne, som kan sakene sine. Det var meget koselig å treffe henne! Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 hei igjen alle sammen. Jeg er vel tilbake i byen og ser frem til vårens gode opplevelser, både inne og utendørs... Siter Lenke til kommentar
uskyldig Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Godt å ha deg tilbake. Nå som sola endelig titter frem og det blir varmere, må det snart bli en tur ut til naturen vel. Tenker skogen er fortsatt temmelig vått, men finnes vel flere plassser. Siter Lenke til kommentar
Crocop Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Kan du ikke ta deg en tur til Stavanger da Goodtime? Sånn rundt midten av mai? Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Crocop skrev: Kan du ikke ta deg en tur til Stavanger da Goodtime? Sånn rundt midten av mai? kunne vært hyggelig det, men jeg har ingen peiling på hvor det kan være trygt å bo der, og så måtte jeg jo hatt noen kaffebesøk på gang også... Siter Lenke til kommentar
Crocop Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 goodtime skrev: Crocop skrev: Kan du ikke ta deg en tur til Stavanger da Goodtime? Sånn rundt midten av mai? kunne vært hyggelig det, men jeg har ingen peiling på hvor det kan være trygt å bo der, og så måtte jeg jo hatt noen kaffebesøk på gang også... Vi har da drukket kaffe før sammen, så jeg tar nå et helt klart en kopp med deg hvis du tar turen. Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 alfpetter skrev: En meget hyggelig ung dame, normal oppførsel,bra kledd. Ikke noe stress.Og holder avtalene som blir laget. takk for gode ord og hyggelig bekjentskap, men helt ung er jeg nok ikke selv om jeg er ung av sinn... Siter Lenke til kommentar
amazon76 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 ja Goodtime er virkelig bra........ Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 hei alle sammen- vil bare si fra at jeg blir borte en ukes tid fra onsdag . Er tilbake i staden 22.5 Ha en riktig fin 17 mai feiring Siter Lenke til kommentar
ludden Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 har truffet henne noen ganger,og derfor trenger jeg ikke se etter andre,ei veldig hyggelig og sexy dame. Siter Lenke til kommentar
SurreBurre Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Etter beskrivelsen her, virker hun til å være noe for meg - men hvor treffer jeg henne? Sende meg gjerne en PM om spørsmålet mitt er i konflikt med reklameforbudet. Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Send henne en pm så kanskje hun svarer .....Har prøvd å nede henne sms i det siste uten å få svar. kanskje hun har byttet nr......Å nei......deler ikke ut nummeret. Siter Lenke til kommentar
raggen63 Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Helr enig hun er en deilig dame åtreffe som leverer hver gang. Hun er bortreist og ertilbake den 23. mai, daskulle hunvære tilbake til den 13. juni. Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 thorm skrev: Send henne en pm så kanskje hun svarer .....Har prøvd å nede henne sms i det siste uten å få svar. kanskje hun har byttet nr......Å nei......deler ikke ut nummeret. Hei på der Jeg har samme nr som før og er tilbake den XXXXX Slike ting får du reservere for annonsene, og det er ikke her. Admin Siter Lenke til kommentar
raggen63 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Vært i kontakt med henne, kan informere at hun kommer til Oslo tirsdag kveld og er å treffe fra onsdag av. Deilig å få henne tilbake igjen. Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Jeg er hjemme igjen, brun og blid ! håper dere alle har en riktig fin sommer Siter Lenke til kommentar
goodtime Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Jeg er hjemme igjen, brun og blid ! håper dere alle har en riktig fin sommer Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Må bare kommentere dette. Ja jeg er helt enig. Ikke noe mer å si om denne fantastiske MILFEN. Jeg var faktisk en av hennes første kunder. Det ble BJ i bil, men hun tok allerede da sGjest så langt ned at hun neste brakk seg. Har hatt flere treff med henne både i bil og i senga. Helt super. Til og medden lille "tattissen" hun har ved "inngangen" er priirende. (Skreiver dette bare for å verifisere at jeg har vært hos deg:) Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Kompisen min vil takke for en flott date i bilen og er enig med de andre gutta her. Flott og blid dame, hyggelig å møte så blide jenter som kan jobben sin, sier han. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 herlig treff igjen, like rå på BJ fortsatt.hvis man er OK med litt eldre damer er goodtime å anbefale sterkt.. Siter Lenke til kommentar
Jossen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Etter mange år tok min gamle speiderleder kontakt. Forbaulselsen var stor må jeg si. Etter å vært totalt avholdende fra profesjonelle sexarbeidende damer siden november 2008 (med unntak fra et par sprell på utenlandsreiser), tok han mot til seg og kontaktet goodtime for et besøk på hotellet han bor på i natt. Dette i pur glede over at stalinistene endelig er ute av regjeringskontorene fra og med i dag. Det som møtte han var en flott voksen dame som bærer alderen sin flott. Nå er jo speiderlederen min også en godt voksen mann så hun var jo ikke akkurat på barnerov Inngående detaljer om møtet ga han ikke, men han ga utrykk for at dette er en dame som vet hva hun gjør og greier på en elegant måte å få en mann opp i skyene. Han ba meg å hilse til guttene her om at de som har sansen for voksene damer vil gjøre et funn om de kontakter goodtime. Videre ba han meg å skrive at dette er en elskelig dame som fortjener at vi er like elskelige tilbake Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 hadde et lite møte med damen igjen, hun skuffer ikke deilig bj med svelg igjen, hun anbefales virkelig. Siter Lenke til kommentar
uskyldig Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Bekjenten rapporterte om knallstart på nye året med skikkelig treff. Hun blir borte en stund ganske snart så her gjelder det å utnytte tiden mens man kan. Siter Lenke til kommentar
Pikenesjens Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Noen som kan sende kontaktinfo, link til annonse på PM? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Pikenesjens skrev: Noen som kan sende kontaktinfo, link til annonse på PM? Tror ikke hun annonserer, men hun er her i forummet så du kan søke henne op og sende PM. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg