Gå til innhold

Thai Østfold

Gjest Cury

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Theoneandonly skrev:

Det var da voldsomt til trafikk? Er inngangspartiet sånn noenlunde diskret, eller midt i glaninga?

Midt i glaninga.  Mye biltrafikk utenfor med nedbremsing for et kryss like ved.  Positivt at døra var åpen.  De som vil slippe å vente utenfor bør booke og melde sin ankomst.

Hadde jeg vært ny med dette ville jeg nok blitt noe stressa her.

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Midt i glaninga.  Mye biltrafikk utenfor med nedbremsing for et kryss like ved.  Positivt at døra var åpen.  De som vil slippe å vente utenfor bør booke og melde sin ankomst.

Hadde jeg vært ny med dette ville jeg nok blitt noe stressa her.

Mye biltrafikk er vell aldri stoppet en kåt viking fra å erobre en salong.
Jeg liker når dem låser døren, det får meg til å føle meg trygg på at politiet ikke kommer inn mens jeg penetrerer henne dypt. 

Dette er ikke noe sport for amatører, kun de kåteste overlever.

• Haha 5
Lenke til kommentar
På 21.11.2024 den 21.07, Olddaddy skrev:

Hun har disse billeder på sin profil , men de er skiftet ud… nogle som har besøkt hende ???

IMG_1419.thumb.png.c5ff66ad602a019cd94fa352051045b1.png

Har vært der og skal ikke tilbake 

Endret av pupperogmus
  • Like 1
Lenke til kommentar

Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia.  Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge.  1000 nok ett rom per dag.  Detaljer via WhatsApp +37258932215

Lenke til kommentar