jbg9000 Skrevet November 24, 2018 Share Skrevet November 24, 2018 Jeg mistet tlf min, så jeg har mistet nr til Norske Lillian. Ser at annonsen hennes ikke er aktiv for tiden, men jeg vet at hun er aktiv selv om ikke annonsen er aktiv. Er det noen som kan sende meg nr hennes på en pm? Kunne godt tenke meg en tur til henne igjen Siter Lenke til kommentar
Mann-bergen Skrevet Januar 22, 2019 Share Skrevet Januar 22, 2019 Hei, Flere enn meg som opplever at det er svært vanskelig å få tak i Lillian? 🤔 Jeg har ikke truffet henne, men har ringt henne flere ganger, over mange forskjellige dager..🙄 Siter Lenke til kommentar
Dani Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Hei, har vurdert å besøke henne selv. Kan hun anbefales? Siter Lenke til kommentar
taloong Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Hei Dani, jeg vet ikke hvordan hun er i dag, men er hun bare halvparten av det hun var på 90 tallet så er hun fantastisk. Jeg hadde mange gode stunder med henne den tiden hun reiste til Stavanger. Fin kropp å pent ansikt, å var aktiv å likte å utforske. Som sakt, det var på 90 tallet. Siter Lenke til kommentar
Dani Skrevet April 16, 2019 Share Skrevet April 16, 2019 På 15.4.2019 den 23.17, taloong skrev: Hei Dani, jeg vet ikke hvordan hun er i dag, men er hun bare halvparten av det hun var på 90 tallet så er hun fantastisk. Jeg hadde mange gode stunder med henne den tiden hun reiste til Stavanger. Fin kropp å pent ansikt, å var aktiv å likte å utforske. Som sakt, det var på 90 tallet. Expand Hei taloong, takk! Høres bra ut, men skulle gjerne hatt et referansepunkt som var nyere enn 20 år. Siter Lenke til kommentar
Mann-bergen Skrevet Mars 4, 2020 Share Skrevet Mars 4, 2020 Hei, Noen som har erfaring med Lillian? Hun har i perioder aktiv profil på RE, men det er svært vanskelig å få tak i henne. 1 Siter Lenke til kommentar
Scheidegg Skrevet Desember 17, 2024 Share Skrevet Desember 17, 2024 Mener jeg har nummeret. Er hun fortsatt aktiv? 2 Siter Lenke til kommentar
jbg9000 Skrevet Desember 19, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2024 På 17.12.2024 den 13.08, Scheidegg skrev: Mener jeg har nummeret. Er hun fortsatt aktiv? Expand Aner ikke. Bare en måte å finne ut av. Sender du meg nr hennes på PM, så kan jeg forhøre meg? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg