Gå til innhold

Sarahesc HOT HOT HOT


BamseBRAkar

Anbefalte innlegg

vet dere om hun gjør analt som johanna?

Tror nok ikke det, nei. Men det skader jo ikke å spørre henne.

Men litt tungelek i og rundt det aller helligste vet jeg hun setter pris på.

Dette er i hvert fall min erfaring ..... kanskje noen her med andre erfaringer?

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

En kompis var på besøk hos henne for noen dager siden og kunne bekrefte alle godord som er skrevet om henne. Han varmet henne opp vel og lenge og etterpå fikk han mer enn det som var avtalt. Han sa at hvis en behandler henne godt gir hun mye av seg tilbake igjen. God innlevelse og hyggelig i tillegg. Blir her til midten av Desember.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Var på besøk i kveld. Og for en hyggelig dame... Kan ikke huske jeg har følt meg så hjemme hos en pro før.

Super kjemi, veldig lett å prate med. Får lyst til å invitere henne ut på middag eller lignende. Hun er jo bare så søt.

Dessverre har hun blitt en del større siden bildene ble tatt. Legg på 8 - 10 kilo. Men puppene er episke, en god C om mitt øyemål stemmer. Og alt er 100% naturlig.

Rent teknisk ble det for min del litt kjedelig. Kanskje litt fordi jeg var litt sliten, men følte ikke det dro skinnet av pølsa liksom. Valgte heller småprat enn å gå for runde to. Og angrer ikke. Hun er en vidunderlig liten skapning.

Kanskje jeg skal invitere henne på lunsj en dag ;-)

Topp leilighet og lokasjon

  • Like 1
Lenke til kommentar
Sarahesc HOT HOT HOT annonserer ikke under dette navnet lenger, hun har byttet til Sarahhh.

Kanskje Admin kunne endre overskriften i tråden?

De som svarer kan gjøre det, som eksempelet her viser.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...