Maleri Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Hei, Er det noen som vet om det finnes en slags "Mitt anbud"-side for seksuelle tjenester? Altså for kvinner som ønsker å spé på litt på inntekten? Jeg prøver å finne en snill og hyggelig kvinne som jeg kan møte av og til, men vil helst møte en "ikke-eskorte". Ja, jeg vet det er noe klønete og motsigende formulert. Er det noen som vet om en FB-side eller annet der man kan bli kjent med en dame for å lage en avtale som kan gagne begge? Kanskje en sugardating-side som det finnes? Takk for svar! Hilsen en som er helt fersk på dette. Siter Lenke til kommentar
Walker Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 2 minutter siden, Maleri skrev: Hei, Er det noen som vet om det finnes en slags "Mitt anbud"-side for seksuelle tjenester? Altså for kvinner som ønsker å spé på litt på inntekten? Jeg prøver å finne en snill og hyggelig kvinne som jeg kan møte av og til, men vil helst møte en "ikke-eskorte". Ja, jeg vet det er noe klønete og motsigende formulert. Er det noen som vet om en FB-side eller annet der man kan bli kjent med en dame for å lage en avtale som kan gagne begge? Kanskje en sugardating-side som det finnes? Takk for svar! Hilsen en som er helt fersk på dette. https://sugardaters.no/ Der finner du alt fra bildeselgere, husmødre og renspikkede horer. Siter Lenke til kommentar
Maleri Skrevet August 13, 2018 Forfatter Share Skrevet August 13, 2018 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare, Walker! Siter Lenke til kommentar
Walker Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 3 minutter siden, Maleri skrev: Tusen takk for at du tok deg tid til å svare, Walker! Bare hyggelig Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg