TommyLie Skrevet Juni 13, 2018 Share Skrevet Juni 13, 2018 Hei Jeg har avtalt å møte en eskorte, og hun vil at jeg skal kjøpe paysafecard-voucher på avtalt beløp og sende henne bilde av deler av koden. Forsøk på lureri, eller er dette en normal fremgangsmåte? Kjenner jeg er skeptisk, men dama har altsa en rumpe jeg er villig til å gi mye for å få kost med, men vil ikke bli lurt v 1 Siter Lenke til kommentar
korny Skrevet Juni 13, 2018 Share Skrevet Juni 13, 2018 Den rumpa får du dessverre aldri kose med, det er ikke normal fremgangsmåte nei. Kun cash i hånd som gjelder, aldri forhåndsbetal. 2 Siter Lenke til kommentar
TommyLie Skrevet Juni 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2018 Ok, tusen takk for svar. Finnes vel flere rumper der ute 😊 Siter Lenke til kommentar
Gjest johnny2000 Skrevet Juni 13, 2018 Share Skrevet Juni 13, 2018 Ja, det er svindel... de ber deg sende siste halvdel av sifferene på kortet... og det er alt de trenger for å ta pengene, for de første sifferene er nemmelig like på alle kortene.  Siter Lenke til kommentar
Longhairlover Skrevet Juni 15, 2018 Share Skrevet Juni 15, 2018 Ikke vær han som faller for dette, bare lureri! 😂 Siter Lenke til kommentar
TommyLie Skrevet Juni 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2018 Jeg sendte henne et ufint svar og hun ble dritsur. Jeg er helt ny som eskortekunde og trenger de rådene jeg kan få. Takk, jeg lot meg ikke lure. Siter Lenke til kommentar
Longhairlover Skrevet Juni 26, 2018 Share Skrevet Juni 26, 2018 For ordensskyld og til skrekk og advarsel kan du vel linke til annonsen hvor du traff personen..? Siter Lenke til kommentar
Gjest Arnesk Skrevet Juni 26, 2018 Share Skrevet Juni 26, 2018 Var en her jeg svarte på og fikk et standardbrev med det kravet. Proft skrevet - sikkert en gjeng i bakgrunnen. Siter Lenke til kommentar
daxi Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Sist uke forsøkt jeg å gi bort et slikt kort på 500 til noen på RE. Først på tredje forsøk var det en som ville ha det... Siter Lenke til kommentar
TommyLie Skrevet Juni 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2018 På 26.6.2018 den 18.39, Longhairlover skrev: For ordensskyld og til skrekk og advarsel kan du vel linke til annonsen hvor du traff personen..? Det var en engelspråklig annonse på annonselight.com, tror hun het Lucy og holdt til i Oslo. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg