Gå til innhold

Haugesund Thai Massasje

Gjest

Anbefalte innlegg

På 28.7.2024 den 17.20, Fotomadness skrev:

Ingen andre kandidater?? 😅

Enig med deg,  Thai1 har den flotteste dama, reneste salongen og meget bra massasje.  

Aldri fåt tilbud om annet enn massasje. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Skal en helgetur til Haugesund om et par uker. Hører gjerne noen erfaringer om hva som rører seg i byen. Er det noen som er å anbefale og som også tilbyr full pakke?
Høres i hvert fall ut som om man kan hygge seg på dette Samrit stedet nevnt i posten over 😀

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 4.8.2024 den 18.49, Christopj skrev:

Var innom Samrit for noen dager siden! Full pakke av Ann, en forholdsvis lekker frøken! Store bryst.

Jeg var hos Ann for noen uker siden. Ikke min type dame, litt for stor for meg, men du får det du har ønsker, er også mulig å prute. Veldig hyggelig dame. Ser ikke ut til at hun er i hgsd nå da RE annonsen er borte.

Vurderer en massasje nå igjen, men klarer ikke å bestemme meg hvor jeg skal 😅

• Like 2
Lenke til kommentar

Om en har anstendighet, og vett, så deles ikke adresser her når du selv planlegger å gå dit for å motta en ulovlig tjeneste. Men bra dame, som fortjener besøk av oss og ikke uniformer. Du har fått bekreftet hun er trygg, og da er det rimelig trygt å ringe henne. Og hun skriver jo selv i sin annonse at hun holder til i Haugesund 

• Like 1
Lenke til kommentar
19 timer siden, gultekult skrev:

Jeg var hos Ann for noen uker siden. Ikke min type dame, litt for stor for meg, men du får det du har ønsker, er også mulig å prute. Veldig hyggelig dame. Ser ikke ut til at hun er i hgsd nå da RE annonsen er borte.

Vurderer en massasje nå igjen, men klarer ikke å bestemme meg hvor jeg skal 😅

Prøvd Popy? Det pleier å være bra.😎

• Like 1
Lenke til kommentar
På 15.8.2024 den 12.07, Fotomadness skrev:

Prøvd Popy? Det pleier å være bra.😎

Popy ligger på topp lista mi. Meget bra hun 👍

• Like 2
Lenke til kommentar
41 minutter siden, Fotomadness skrev:

Mistenker det bare er en ny fancy profil på en dame vi gjerne har fått massasje fra før

Noen må ofre seg for å finne ut av det.

• Like 4
Lenke til kommentar

Har vel prøvd grovt tenkt 50%+ av stedene I Haugesund med forskjellige erfaringer, noen har blitt engangstilfeller mens andre har jeg besøkt opptil flere ganger.

Jeg har ikke besøkt enjoy, poolsap eller de i strandgata. Noen av disse som er verdt et besøk? Tar også imot tips om andre. Pen og slank dame er å foretrekke.

Et par som er verdt å besøke i Haugesund:

- Thai1, god massasje. Ikke fått tilbud om ekstra men det er ofte likegreit. Besøkt flere ganger.

- wanthong og popy. 

I samme salong som wanthong har jeg sett ei søt dame sittende på benken. Har noen prøvd hun? Hvordan får man time hos henne? Alltid fått hos wanthong når jeg har ringt denne salongen. (Hvis dama masserer i det heletatt)

• Like 3
Lenke til kommentar

Var gira på massasje idag. Var ikke noe å skryte av på RE heller. Eneste popy som jeg ønsket å gå til, men hun svarte for sent.

Tok en dropin til wanthong. Har vært hos henne 1 gang tidligere, men da en annen eier av stedet, (var ikke så imponert da) virker som hun eier plassen selv nå.

1 time koster 800 og 30min: 500,- hun hadde ikke 45min som jeg ønsket, valgte da 1 time. Som må betales før massasje startes.

Veldig bra massasje, med helt ok passe olje. Masserte meg i ca 30min før jeg snudde meg. Hun spurte om extra. HJ: 500,- Naken massasje med berøring 1500,- og sex 2000,-. Jeg hadde 1700 men det gikk ikke. Valgte dermed å betale med kort siste 300,-, fristelsen var for stor 😅

Hun la seg oppå meg naken og masserte meg. Før jeg ba henne om å legge seg ned, jeg slikka og fingra henne til hun nesten kom og hun ba meg stoppe. Pulte henne etterpå og fikk tilbud om dusj før jeg gikk

Alt i alt, en av de bedre besøkene jeg har vært på. Drit flott dame og deilig kropp. Ikke hver dag jeg betaler 2800 for massasje, men undte meg det idag 😛

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, gultekult skrev:

Var gira på massasje idag. Var ikke noe å skryte av på RE heller. Eneste popy som jeg ønsket å gå til, men hun svarte for sent.

Tok en dropin til wanthong. Har vært hos henne 1 gang tidligere, men da en annen eier av stedet, (var ikke så imponert da) virker som hun eier plassen selv nå.

1 time koster 800 og 30min: 500,- hun hadde ikke 45min som jeg ønsket, valgte da 1 time. Som må betales før massasje startes.

Veldig bra massasje, med helt ok passe olje. Masserte meg i ca 30min før jeg snudde meg. Hun spurte om extra. HJ: 500,- Naken massasje med berøring 1500,- og sex 2000,-. Jeg hadde 1700 men det gikk ikke. Valgte dermed å betale med kort siste 300,-, fristelsen var for stor 😅

Hun la seg oppå meg naken og masserte meg. Før jeg ba henne om å legge seg ned, jeg slikka og fingra henne til hun nesten kom og hun ba meg stoppe. Pulte henne etterpå og fikk tilbud om dusj før jeg gikk

Alt i alt, en av de bedre besøkene jeg har vært på. Drit flott dame og deilig kropp. Ikke hver dag jeg betaler 2800 for massasje, men undte meg det idag 😛

Hmm, høres bra ut🫠. Hvor er hun i Haugesund?

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
7 minutter siden, Fotomadness skrev:

En gammel traver med ny profil?

Når det ikke står "Trial" oppe til høyre på annonsen, så er den ikke ny, Den har vært brukt før.

• Like 2
Lenke til kommentar