Gå til innhold

Sara Miller vs. Mariana


dmitry

Anbefalte innlegg

Sara Miller er over 40? Oi! Hun skrøner av seg 10 år på RE, altså?

Hmmm... 30 kunne gått fint, og hun ER lekker som bare det på de bildene, men jeg tror jeg ville hatt vanskeligheter med å møte noen som er såpass mye eldre enn meg uansett. Har nok noen sperrer der. Men hvis det du skriver er sant, gikk jeg nesten i fella :D:D

hvorfor det?

du vet ikke helt hva du går glipp av før du har truffet en milf

jeg har ikke truffet sara, men de andre og det var bra

det er bare å prøve

Lenke til kommentar

Sara er litt vanskelig å sette alder på, men mye taler for en høyere alder enn hun oppgir. Hvis jeg skal rangere blir det vanskelig. Mariana er flott, profesjonell og intelligent. Det samme gjelder for Raicca. Sara Miller har en fantastisk kropp(de har alle det men for meg er denne eksepsjonell), men det er noe som ikke stemmer helt for meg der. Jasmin er upløyd mark :D

Lenke til kommentar

Min kompis er enig med Valdres ifht Mariana. Hun var veldig uengasjert, lite fleksibel (hun var naken ved ankomst, og min kompis lurte på om hun kunne ta på noe "sexy lingerie" som lå tilgjengelig- nei, det måtte avtales på forhånd..) og bildene var forøvrig bedre enn virkeligheten. Synd å si men veldig nærme bunnen på opplevelseslista. Som vanlig "kan det hende" hun hadde en dårlig dag eller kjemien ikke var på plass etc.

Sara Miller virker lekker. Min kompis har prøvd å nå henne uttalige ganger, men de få gangene han har oppnådd kontakt via sms ender det etterhvert med "sorry, only norwegians!" "no problem, im 100% born and raised".. null respons deretter. Så frk. Miller har man gitt opp, dessverre.

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 8 months later...

Hun snakket om at hun skulle begynne med det hun var utdannet til, så kanskje tiden er inne nå? Hun er her på forumet under annet navn, men hun har aldri skrevet noe så jeg tviler på at det skjer nå.

*edit: hun har slettet brukeren sin her, så da er det mulig at den skuten har seilt.

Lenke til kommentar
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...