Gjest villalise Skrevet Mars 26, 2018 Share Skrevet Mars 26, 2018 Jeg er en kvinne på 25 år som bor i Bergen Sentrum. Har langt mørkt hår, grønne store øyner og lepper. Er attraktiv og veldig utadvendt med bh størrelse 75DD. Tilbyr eskorte tjenester, både incall og outcall. Er en høy kvinne på 175cm og 60 kg. Om du vil treffe meg, legg meg til på snapchat, villalise Siter Lenke til kommentar
Fredklepp Skrevet April 24, 2018 Share Skrevet April 24, 2018 Hei! Er du fremdeles aktiv i bergen? Siter Lenke til kommentar
Gjest villalise Skrevet Mai 30, 2018 Share Skrevet Mai 30, 2018 Det er jeg ;) Siter Lenke til kommentar
tmann30 Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 Lise er verdt et besøk:-) En sexy kvinne som er et lite fyrverkeri. Siter Lenke til kommentar
Crocop Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 Kan du si noe om priser og meny? Siter Lenke til kommentar
Cashkongen Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 Har villalise en mailadresse:) ? Siter Lenke til kommentar
Mann-bergen Skrevet Januar 1, 2019 Share Skrevet Januar 1, 2019 Hei 😉 Kan du adde meg på snap? mann-bergen 🙂 Siter Lenke til kommentar
Aro Skrevet Oktober 8, 2021 Share Skrevet Oktober 8, 2021 Hei. Ledig i kveld? Siter Lenke til kommentar
Norskoggrei Skrevet August 28, 2024 Share Skrevet August 28, 2024 [URL=https://datingnow.site]Search Pretty Womans from your city for night[/URL] 1 Siter Lenke til kommentar
Norskoggrei Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 [URL=https://matchnow.info]Find Pretty Womans from your town for night[/URL] 1 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 Det heter women ffs! Kan i det minste lære deg helt elementær gramatikk før du legger ut mislykkede scam-linker her. Eller skriv det på norsk f.eks Mr. "Norskoggrei". 2 Siter Lenke til kommentar
Norskoggrei Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 (endret) På 19.10.2024 den 19.38, Idioten skrev: Det heter women ffs! Kan i det minste lære deg helt elementær gramatikk før du legger ut mislykkede scam-linker her. Eller skriv det på norsk f.eks Mr. "Norskoggrei". Heisann, og beklager. Det var ikke meg som la ut det der; Det er overhodet ikke noe jeg driver med, og det er pinlig å se sånt møkk under navnet mitt. Det har nok dessverre vært noen fabelaktige personer fra en eller annen mer eller mindre shady del av verden som tenkte fremtiden var reddet for alltid hvis de klarte å hacke seg inn på min "Noresk-konto" og legge ut to Spam-linker i forumet. Herreminhatt så meningsløst å foreta seg noe så fullstendig idiotisk. Uansett; beklager igjen. Jeg har skiftet passord og aktivert 2fa Jeg har verken vært i Toronro eller Frankfurt i det siste, så det er vel enten en tysker eller en canadier som sitter og mestrer livet 🤦♂️ Endret Oktober 25, 2024 av Norskoggrei 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg