Gå til innhold

Russere

Gjest

Anbefalte innlegg

Foretrekker latinaer for å være helt ærlig.. 
Har vært og besøkt Helen, og selv om hun har en DRØY kropp (aldri vært borti maken) var kjemien skikkelig ræv..
Russere og Øst-Europeere er generelt sett ikke min favorittsmak. :P

Lenke til kommentar
22 timer siden, Porter skrev:

Foretrekker latinaer for å være helt ærlig.. 
Har vært og besøkt Helen, og selv om hun har en DRØY kropp (aldri vært borti maken) var kjemien skikkelig ræv..
Russere og Øst-Europeere er generelt sett ikke min favorittsmak.

Har også kjennskap til at det er vanskelig med kjemien når det gjelder Helen. Hun er rett og slett muggen. Er nok en del eldre enn 28 også, sikkert rundt 35

Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Jeg hadde en dårlig opplevelse med Helen i begynnelsen, men dro tilbake fordi kroppen var så strøken, og så ble det flere besøk etter hvert.

Helen er typisk russisk dame. Lunefull, primadonna, og ønsker å bli behandlet som en prinsesse. Det er ikke helt forenelig med bransjen hun er i, men likevel. 

Jeg tenker at hvis du kler deg pent, er galant og vennlig, kanskje gir henne en rose til 35 kroner eller what not, så får du hakket bedre service enn om du møter opp i en hullete joggebukse, hopper opp i senga hennes med sokkene på og ber henne suge deg. 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
På 30. mai 2018 den 8.34, olejoh skrev:

Jeg hadde en dårlig opplevelse med Helen i begynnelsen, men dro tilbake fordi kroppen var så strøken, og så ble det flere besøk etter hvert.

Helen er typisk russisk dame. Lunefull, primadonna, og ønsker å bli behandlet som en prinsesse. Det er ikke helt forenelig med bransjen hun er i, men likevel. 

Jeg tenker at hvis du kler deg pent, er galant og vennlig, kanskje gir henne en rose til 35 kroner eller what not, så får du hakket bedre service enn om du møter opp i en hullete joggebukse, hopper opp i senga hennes med sokkene på og ber henne suge deg. 

Godt sagt! Jeg har også det inntrykket av at jentene liker pent kledde menn. En får lett ekstrasaker uten betaling om en har dressjakke og pussede tenner ;) 

Lenke til kommentar
  • 3 months later...