Henriette84 Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Dame med høy sex-apetitt, for tiden i et forhold som går mot slutten der vi ikke har hatt sex på 4 måneder, så man kan trygt si jeg er utsultet seksuelt. Jeg har mine preferanser, men er absolutt åpen for å utforske ting jeg ikke har prøvd før så hvis du vil kontakte meg på https://tinyurl.com/Henriette84 , se på de sexy bildene mine, og hvis du vil kan du sende meg en melding =) 1 Siter Lenke til kommentar
Knork Skrevet Oktober 15, 2017 Share Skrevet Oktober 15, 2017 Hei, Henriette. Hvor holder du til? Siter Lenke til kommentar
Bistro Skrevet Oktober 16, 2017 Share Skrevet Oktober 16, 2017 23 timer siden, Knork skrev: Hei, Henriette. Hvor holder du til? Selvfølgelig ikke ekte. Innlegget er lagt inn av en robot som skal ha deg til en betale-for-å-chatte-med-roboter-side. 1 Siter Lenke til kommentar
Knork Skrevet Oktober 23, 2017 Share Skrevet Oktober 23, 2017 Ah! Skjønner! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg