Norske_Cherie Skrevet September 27, 2017 Share Skrevet September 27, 2017 Hei, vil bare informere dere at jeg er i Norge. Gamle bekjente er hjertelig velkommen til å ta kontakt, da dere kjenner meg som best. Jeg er i Oslo forhåpentligvis torsdag. Hadde vært kjempekoselig å møtt de jeg pleide å få fast på besøk før. Er det lov å legge igjen en mailadresse her? I så fall, send meg mail på innboksen og jeg besvarer gjerne der. Gleder meg så masse! Jeg har savnet dette! Siter Lenke til kommentar
wanna Skrevet November 16, 2018 Share Skrevet November 16, 2018 Er det noen som vet om Cherie er aktiv fremdeles, eller om hun har lagt opp? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 17, 2018 Share Skrevet November 17, 2018 2 timer siden, wanna skrev: Er det noen som vet om Cherie er aktiv fremdeles, eller om hun har lagt opp? http://eskortejenter.net/info.php?id=20928Â kaller seg ikke Cherie lenger. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg