Gjest Raggen Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 Hei Er ny her så jeg prøver meg litt frem, men ønsker litt hjelp i mitt fomlende forsøk på å finne en fast dame å besøke i Oslo. Har fulgt massasjemiljøet en stund, og vært hos noen av de thailandske jentene med høyst varierende resultat så nå tenkte jeg at jeg skulle spørre dere om det er noen som har erfaring med en av jentene jeg har sett meg ut før jeg besøker henne da jeg begynner å bli litt lei bomturer, og brutte løfter. Fremgangsmåten for å få ekstratjenester er så varierende at jeg begynner å bli usikker på om jeg i det hele tatt tør spørre. Noe sier ja, andre avviser høflig, og noen blir nesten sinte på forespørselen. Denne skjønnheten jobber på Relax Corner (annonse), har et utseende jeg liker for jeg ønsker ekstra-tjenester hvis hun tilbyr det. Har tidligere fått HJ av andre jenter, men ønsker noe mer av denne. Hvordan går man frem, for etter hva andre har hintet om tidligere så kan man få BJ, og "full pakke", men ikke av alle jentene. Andre jeg kjenner som har benyttet thailandske jenter sier forsiktigt at man kan få "full pakke", men ikke i salongen??? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg