Gå til innhold

Studenter, deltidsarbeidende, fastboende, "noe attåt" ?

theguynextdoor

Anbefalte innlegg

Hei folkens :-)

Er fersk her inne. Har lest sider opp og ned på let etter informasjon, men det er ikke alt som er så lett å finne. Spesielt ikke når det ser ut til at enkelte typer informasjon deles helt andre plasser enn åpent her inne.

For å si det kort, så har jeg etter hvert hatt et forholdsvis bredt spekter med opplevelser med gledespiker. Begynner å bli litt lei av å spille lotto med nye jenter hver gang, og du vet aldri helt hva du får.

Er nå på jakt etter noen jeg kan treffe litt mer fast. Ikke så ofte, men sånn en gang i blant. Ønskedrømmen er å finne ei jente som gjør litt sånne ting "på si", en student, hjemmeværende husmor, eller i det minste er fastboende i eller jevnlig innom distriktet (M&R). Den eneste jeg vet om er "Nate" her inne, men hun tar dessverre ikke incalls. 

Hvis det er noen som kan gi meg et spark i riktig retning så hadde jeg satt stor pris på det. Blir glad for en PM. 

Samtidig har jeg stor forståelse for at noen kanskje vil kvie seg for å dele informasjon med noen som er ny her på forumet. Dvs, ny og ny, har vært her inne en stund og lest da :-)

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Hei. jeg eller vi rettere sagt er i denne kategorien. Vi er ett par der hun er sub/switch og han er dominant. Vi er på let etter ett sted der det er lov å annonsere bdsm og sex tjenester mot betaling.Og uten att det koster å skjorta og annonsere, da dette er helt og holdent gjøres på hobby basis. Noen som har noen tips til oss?

Lenke til kommentar

submilf: Har dessverre ikke så mange gode forslag til rimelige annonsesteder.

Men lurer på hvor i landet dere holder til? Svar gjerne på PM om dere ikke har lyst å oppgi område åpent i tråden. ;-)

Lenke til kommentar