Suzanne Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Heisann. Jeg vet ikke om dette er råd for å poste min egen annonse på? Isåfall bare å flytte den:-) Men jeg er en 18 år gammel jente. Jeg gjør dette sidenav studier, nå og da når det passer meg. Jeg tenker å reise til Bergen i slutten av Mai, og tar også treff i Oslo. Legg meg til på min Snapchat konto for mer info og bilder: Norskesusanne 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Tips: Du kan legge presentasjoner under emnet "Her er jeg". Forøvrig kan du også bruke eskortejenter.net til annonsering. Siter Lenke til kommentar
VOLLKER Skrevet Januar 7, 2018 Share Skrevet Januar 7, 2018 Hei Norske Suzanne , e-mail til [email protected] for et hyggleig Cafetrff i 0slo Vollker, 58, 0slo Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 På 7.5.2017 den 14.20, Suzanne skrev: Heisann. Jeg vet ikke om dette er råd for å poste min egen annonse på? Isåfall bare å flytte den:-) Men jeg er en 18 år gammel jente. Jeg gjør dette sidenav studier, nå og da når det passer meg. Jeg tenker å reise til Bergen i slutten av Mai, og tar også treff i Oslo. Legg meg til på min Snapchat konto for mer info og bilder: Norskesusanne Fant deg ikke på snap?? Siter Lenke til kommentar
Trøndern Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 1 time siden, MørkHøy40 skrev: Fant deg ikke på snap?? Hun har ikke postet her siden 2017, og du er sjokkert over det? Gratulerer. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 21, 2022 Share Skrevet Mai 21, 2022 49 minutter siden, Trøndern skrev: Hun har ikke postet her siden 2017, og du er sjokkert over det? Gratulerer. SJOKKERT😱😱 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg