Gå til innhold

disciplinarian


Limbus

Anbefalte innlegg

Gjest Betalerfor6

Jeg slet selv med en dårlig oppdragelse og dårlige holdninger. I Norge er det svært begrensede muligheter. Når jeg blir påført ekstrem smerte begynner jeg å gråte og hyle slik at Onkel P ville ha fått bekymringsmeldinger fra engstelige naboer. Det er heller ikke mange troverdige norske dominaer selv om de finnes. Mangel på utstyr er et annet problem. Men jeg anbefaler deg København. Det finnes flere godt eksisterende studioer i København. De fleste av dominaene i Danmark er danske. Med felles kulturbakgrunn finner jeg det lett å kommunisere med disse på et følelsesmessig plan selv om dansk kan være litt vanskelig å forstå for noen. Mange av dominaene tilbyr ikke seksuelle tjenester, de er rendyrkede dominaer. Det øker troverdigheten og kunnskapene hos dominaene. Og jeg er underdanig av mental legning, men jeg tenner ikke seksuelt på å bli påført smerte. For å bli kjent med sm-markedet i Danmark anbefaler jeg deg å melde deg inn i www.smporten.dk. Det er gratis og lett å registrere seg. Her er dominaene og slavene veldig aktive, og mennesker med ulike behov kan få fremme sine behov. Av større studioer kan jeg nevne www.studio136.dk. Her er jeg selv blitt behandlet av en meget brutal og voldelig domina som festet meg fast i en benk det var umulig å komme seg løs fra og voldspisket meg så tårne rant ukontrollert nedover ansiktet mitt. Det var en veldig vond opplevelse hvor jeg ikke kunne sitte på lang tid. Men dominaen forsto mitt behov slik at behandlingen hjalp mot psykiske smerter som jeg slet med. 

Lenke til kommentar

Takk for entusiastisk tips. Er fortsatt ikke helt den kategorien jeg ser etter, ikke behov for å bli bundet fast til en benk etc. Pisker er heller ikke min greie. Er veldig lite utstyr som trengs, holder med feks. en tresleiv eller hårbørste....

Jeg vil jo tro at noen i Norge tibyr lignende ting som det jeg linket til? Men ser jo at det ikke finnes så mange dominaer i Oslo.

Lenke til kommentar

Ta kontakt med meg.

 

Jeg har utstyr for at rumpa de skal bli både gul og blå. Jeg er sadist og koser meg med dette max .  (Jeg har 3,5 år som Pro Domina og godt over 10 år privat som domina)

 

Jeg har div padder og ikke minst børste , men børsten min setter gode fine blå merker ;) Om du takler den slags ?

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...