Gå til innhold

idiotien kjenner ingen grenser.....

spenning1

Anbefalte innlegg

Hahaha, ja, så den. Da trykket jeg på "X" øverst til høyre ganske raskt... Ringer jo sjeldent med en gang også. Gjerne google litt og søke på stjerneportalen først, og da er det ikke alltid det er veldig fristende å ringe lengre for å si det slik.:/

Her nøyer ikke RE seg med å skyte seg selv i foten. Tar den hele veien med kanon i stedet!

Lenke til kommentar

Etter å ha bekreftet at jeg ikke er en robot, klikket på 6 ruter som inneholdt biler, klikket på 6 nye ruter som også inneholdt biler, først da fikk jeg opp nummeret...som var 047 - 00000000 !!

Makan til dumhet !

Lenke til kommentar
På 29.4.2017 den 9.11, pererher skrev:

hvis vi da bare ringer dem som gjør det enkelt å ringe endrer dette seg fort, Alle med "skjult" telefon får ingen henvendelser. Vi bestemmer

*kremt...* DERE bestemmer? Er dere klar over hvor mye av VÅR TID som går med til at dere skriver til 15 eskorter og lager avtaler, uten å gidde å avlyse? 
Det er da 14 jenter som sitter å venter på deg og mister dyrebar tid på at DU ikke kan bestemme deg for noen FÅ jenter i slengen, og drite i å lage avtaler med flere på en gang!
Så ja det er stille på telefonene våre, men at dere faktisk innrømmer at dere så GLEDELIG kaster bort tiden vår, det gjør at jeg heiser flagget til topps- kun for at dere IKKE får plaget oss med å være useriøs! :D 
...dere bestemmer... hva da?

Lenke til kommentar
På 28.4.2017 den 19.28, bobby skrev:

De eskortene som vil kan deaktivere denne funksjonen slik at det blir slik det opprinnelig var... 

Takk! :D irriterte meg noe inni H den dingsen. Men jeg trodde ikke jeg kunne deaktivere den, før jeg leste det du skreiv, og brukte øynene bedre ;) hehe
Men vi har ikke fått noen info om at denne funksjonen skulle komme, og jeg oppdaget den selv først i går kveld. 
....Fordi jeg ikke er den som pleier å kontakte eskorter mest akkurat :D Deaktivert er tingen min nå, men dårlig gjort av RE og legge inn en slik funksjon, uten å informere oss som annonserer, er nok mange eskorter som ennå ikke vet at de har "skjult" nr.!

Lenke til kommentar
3 timer siden, Mona-Jeanette skrev:

kaster bort tiden vår, .......

Det dreier seg ikke om å booke masse jenter og gi f.

Men om det er mange som plager deg anbefaler jeg deg å ikke ha nummer i det hele tatt, da kan du nyte stillheten !

Lenke til kommentar
3 timer siden, spenning1 skrev:

Det dreier seg ikke om å booke masse jenter og gi f.

Men om det er mange som plager deg anbefaler jeg deg å ikke ha nummer i det hele tatt, da kan du nyte stillheten !

Det dreide seg om den nye funksjonen, eller hva?  Den KAN hindre dere fra og kontakte så mange eskorter som mulig... Jeg sa det som en delvis spøk..!
Men for all del: ta gjerne ting for seriøst :D ;) 

Jeg skreiv like etter at jeg ikke ønsket denne funksjonen.. Hvor seriøst kan jeg ha ment det med "flagget til topps" ? :P  Og ikke har jeg sagt at DU booker jenter og gi F!
Så take a chill pill ;) Ikke sunt å være sur for ubetydelige ting.

Lenke til kommentar
13 timer siden, Mona-Jeanette skrev:

*kremt...* DERE bestemmer? Er dere klar over hvor mye av VÅR TID som går med til at dere skriver til 15 eskorter og lager avtaler, uten å gidde å avlyse? 
Det er da 14 jenter som sitter å venter på deg og mister dyrebar tid på at DU ikke kan bestemme deg for noen FÅ jenter i slengen, og drite i å lage avtaler med flere på en gang!
Så ja det er stille på telefonene våre, men at dere faktisk innrømmer at dere så GLEDELIG kaster bort tiden vår, det gjør at jeg heiser flagget til topps- kun for at dere IKKE får plaget oss med å være useriøs! :D 
...dere bestemmer... hva da?

Hmm?

Lenke til kommentar
  • 7 years later...