Gå til innhold

Brennpunkt

Gjest kanon

Anbefalte innlegg

Noen som så programmet Brennpunkt. 18.04? Tiggere, tyver, svindlere, doplangere, gullhandlere og horer i fra Romania/Bulgaria. Jeg er så frekk å påstå at dette er en konsekvens av sexkjøpsloven. Først så forsvant de norske, fortrengt av utenlandske. Særlig Nigerianske. Nå har rom folket og damer i fra Romania og Bulgaria overtatt. Alt vel organisert, så organisert at politiet ikke har en sjans. Hun som tigger kontrollerte hun som selger og de begge kontrolleres av menn som står å ser på. Så lenge der er horer på gaten så blir det slik. Så lenge det er lov å selge sex i fra gaten blir det slik. Vi må få dette i hus. En autorisasjon for å kunne selge sex. Slik som nå så melkes Norge for penger. 700 millioner til Romania på 5 år. Ikke rart at de bygger store palasser av noen hus og ler av oss.

Det var litt sært at de pulte unger på 13 til 15 år gamle jenter. Tok kontroll over ungen og sendte henne ut i Europa for å pule inn penger. Hun sier ingenting for de som bestemmer her hennes unge. Dessuten tjente hun etter forholdene der hjemme penger som gras.

Lenke til kommentar

En helt inkonsekvent lov men etter tv programmet så murrer det nok mer i mor å totalforby prostitusjon og sexkjøp. Nei gjør som en FB venn av meg. Flytt ut av Norge til et land der de ikke bryr seg så sant du ikke skader noen eller stjeler og bedrar.

Lenke til kommentar
På ‎20‎.‎04‎.‎2017 den 15.17, kanon skrev:

En helt inkonsekvent lov men etter tv programmet så murrer det nok mer i mor å totalforby prostitusjon og sexkjøp. Nei gjør som en FB venn av meg. Flytt ut av Norge til et land der de ikke bryr seg så sant du ikke skader noen eller stjeler og bedrar.

Ja? Hvorfor gjør du ikke det?

Lenke til kommentar