Gå til innhold

Sexreiser???


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

Det er nå blitt veldig få som skriver og sikkert ikke mange som leser heller. Men noen er det og da spør jeg. En venn av meg var på et horehus i en by i Tyskland og fikk det han var ute etter. Sex. Langt i fra norsk lov og lov voktere. Om noen arrangerte en slik tur til et vennligsinnet land ikke så langt unna. Ville du blitt med om du kunne få fri i fra kone og jobb??? La oss si til Berlin eller Hamburg, kanskje Amsterdam eller Alicante. Et tur som var tilrettelagt for at du som mann kunne kose deg med øl og damer. Du meldte deg på, du bestilte selv billett på ditt kort, ditt navn o.s.v. Du mailet over hvem du var og kopi av billetten. Du ble møtt på flyplassen, dere ble busset til et hotell og turen etterpå til et egnet sted for å kose seg med damer? Kunne du tenkt deg å blitt med?

I grunnen så synes jeg det er rart at ikke noen har satt opp et slikt opplegg i fra Norge og Sverige. Tur med Wizz til Polen, en overnatting eller to og så hjem med tom peng pung. 

Lenke til kommentar

Totalt uinteressant. Kan ikke se en eneste god grunn til at jeg skulle melde meg på noe slikt som dette. Det tilhører en annen tidsalder. Jeg ville reist alene, og arrangert alt selv. Jeg har vært i diverse land, og med litt research på forhånd så er det ikke noen problem å finne kvalitetsdamer

Lenke til kommentar

det jeg antar Kanon sikter til er at man kan slå to fluer i en smekk, sosialt samvær med likesinnede og treffe gledesdamer, noe man ikke kan her i landet.... ja de fleste klarer å booke en flybillett og hotell selv og dra alene og så finne stedene/damene, det er ikke noe problem ^_^

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, footman said:

det jeg antar Kanon sikter til er at man kan slå to fluer i en smekk, sosialt samvær med likesinnede og treffe gledesdamer, noe man ikke kan her i landet.... ja de fleste klarer å booke en flybillett og hotell selv og dra alene og så finne stedene/damene, det er ikke noe problem

Sosialt samvær med likesinnede? Tror du det er likesinnede? Det eneste vi ville ha felles er at vi kjøper sex. På alle andre områder vil jo sjansen være stor for at man er totalt forskjelling. Jeg har i denne bransjen aldri hatt behov for kontakt eller sosialt samvær med andre som kjøper sex, og det vil fortsatt være uaktuelt for meg. Men jeg respekterer selvsagt at andre kan ha andre oppfatninger :-)

Lenke til kommentar

Det som er litt merkelig er at ikke noen "proffe" har et opplegg der den som ønsker å reise til et sikrere sted enn Norge får et tilbud om dette? Da kunne  en reise en og en eller i flokk. Jeg vet at alltid er det vansker med å finne hvor damene er. En kaster vekke mye tid på å finne slikt ut om en ikke reiser til et red ligth district a la Amsterdam. Fikk melding om en som var i Alicante, masse annonser men ingen dame kunne eller ville snakke engelsk og nesten ingen bordeller ville gi han adressen. Der han fikk adressen sto han ved en dør med en mengde ringeknapper der hun som svarte kjapt på spansk ikke greide å formidle hvilken ringeknapp eller at hun ville åpne døren. Å finne ut i hvilken gate det sto tanter til salgs var heller ikke lett. Har du forresten stått med en dør i Øst Europa med kode på døren og ikke funnet ut hvordan den virker selv om du får tallkombinasjonen? 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...