Gå til innhold

Tips til ny eskorten i Kristiansand


Frk. Anna

Anbefalte innlegg

Litt frustrert om dagen. Jeg har en venninne som skal ut å prøve seg i markedet i Kristiansand og omegn, men der var det stille gitt! Hun har lagt ut annonse på eskortejenter for en uke siden og har enda ikke fått noen henvendelser, er det ikke marked for dette i området? Noen jenter som har jobbet der som vet noe kanskje? Vet hun burde ha lagt ut annonse på RE og skaffet seg telefon, men litt dumt å gjøre dette før hun vet at dette er noe hun kan like å drive med.

 

Jeg tar gjerne imot tips og forslag for å hjelpe henne igang. Jeg skal selv ut å jobbe i området så snart jeg er ferdig med eksamen (Og blitt kvitt studiekiloene som medfølger) 😋

Lenke til kommentar

Med 3500 pr time er hun i den øverste prisklassen og det skremmer nok noen. I tillegg kunne det kanskje stått litt mer spesifikt om hvilke tjenester som tilbys.

Lenke til kommentar

Hun tråla internett ganske nøye før bestemte seg for pris. Ser at flere av eskortene har gått opp en 500-lapp siden jeg jobbet i fjor. Og jeg tror nok at hun tenkte at siden hun var den eneste norske i området så skulle hun få kunder selv om prisen var litt stiv. Hvor mye bør hun gå ned eventuelt for å få kunder Tror du? 500/1000?

Skal si til henne at hun burde legge ut tjenester (noe jeg allerede har gjort), men vet hun ikke er helt sikker på hva hun skal tilby. Det er ikke lett å være ny på markedet. Husker selv det var mye styr 😊

Håper likevel det er en kundekrets i området, da jeg som sagt selv tenkte å prøve meg her nede til sommeren 😉

Lenke til kommentar

Når det gjelder norske jenter - for priser over kr 2500/t er det en kraftig nedgang i interesse, etter hva kompisen har forstått  - over 3000 er det vedlig mye dårligere. Hvis dere mener alvor og ønsker i det minste litt omsetning (+/- 3 kunder pr dag) bør dere ikke skremme kundene vekk med urealistiske priser, det tar seg ikke noe godt ut hvis en må sette prisene ned etter kort tid.

Det som venninna til Frk Anna sier over stemmer veldig godt med det som kompisen har fått høre.

Husk at utenlanske "superjenter"(både når det gjelder utseende, kropp, service og tjenester!) som eksempelvis Bruna Explosive, Johanna, April, Liza Real, Mia Dream Girl, etc. tar alle 2000 kroner pr time!

Lenke til kommentar
14 timer siden, Frk. Anna skrev:

Litt frustrert om dagen. Jeg har en venninne som skal ut å prøve seg i markedet i Kristiansand og omegn, men der var det stille gitt! Hun har lagt ut annonse på eskortejenter for en uke siden og har enda ikke fått noen henvendelser, er det ikke marked for dette i området? Noen jenter som har jobbet der som vet noe kanskje? Vet hun burde ha lagt ut annonse på RE og skaffet seg telefon, men litt dumt å gjøre dette før hun vet at dette er noe hun kan like å drive med.

 

Jeg tar gjerne imot tips og forslag for å hjelpe henne igang. Jeg skal selv ut å jobbe i området så snart jeg er ferdig med eksamen (Og blitt kvitt studiekiloene som medfølger) 😋

Link til annonse ??? Om hun veier mye og forlanger mye så.........kan det nok bli stille 😆

Lenke til kommentar
7 timer siden, spenning1 skrev:

Link til annonse ??? Om hun veier mye og forlanger mye så.........kan det nok bli stille 😆

Det så egentlig ut som en herlig og lekker kropp så jeg skjønner at hun priser seg høyt.

Stikk inn på eskortejenter og velg kristiansand i menyen. Er kun 1 norsk der ;)

Lenke til kommentar

Vel. Det er vel ikke slik at alle vi som driver vil ha 3 kunder om dagen +/-. Begge vi to har vanlig jobb på siden, så vi snakker vel 3 kunder i uken om ikke mindre. Når jeg selv jobbet til jeg rundt 5 kunder i måneden, og det var gode nok lommepenger det altså :)

Men når det er sagt, så hadde det vært gull om noen hadde tatt kontakt i det store og det hele. Om ikke noen gjør det hjelper det fint lite med spretten kropp og velskrevne annonse og høye priser.

Lenke til kommentar

Vet hun plutselig fikk en del mailer i går, og som sagt så har hun vanlig jobb ved siden. Hun svarer deg nok så lenge du har lest annonsen , fulgt den og passer den kundebeskrivelsen som hun har listet opp. Spesielt er jo dette viktig nå som hun er helt ny i gamet.

Hun har vanlig jobb ved siden av og den kommer så klart i første rekke. Synes likevel at det er Morro at hun fikk mail og litt jobb  tror hun er ganske nervøs og spent. 😊

Lenke til kommentar

Forstår det, jeg mener jeg var veldig høflig i mailen, og beskrev meg selv og mine ønsker, som er innenfor normalen. Da mener jeg at hun burde svart.

God takt og tone fra henne bør uansett være å svare, om det så er å si at hun ikke er interessert.

 

Det bør være en selvfølge hvis en vil bli tatt seriøst iallfall 

Lenke til kommentar
13 hours ago, Frk. Anna said:

Vet hun plutselig fikk en del mailer i går, og som sagt så har hun vanlig jobb ved siden. Hun svarer deg nok så lenge du har lest annonsen , fulgt den og passer den kundebeskrivelsen som hun har listet opp. Spesielt er jo dette viktig nå som hun er helt ny i gamet.

Hun har vanlig jobb ved siden av og den kommer så klart i første rekke. Synes likevel at det er Morro at hun fikk mail og litt jobb  tror hun er ganske nervøs og spent. 😊

Det er jo dette som er fordelen med å være norsk eskorte som kun tar outcall. Så lenge man ikke er avhengig av en viss omløpshastighet så kan man nesten ta den prisen man vil. Man taper ingenting hvis man ikke får kunder, og vanlig jobb i bunnen sikrer jo de grunnleggende behovene. Og innimellom dumper det innom noen kunder som er villig til å betale prisen, og dette gir over tid litt ekstra midler :-) Det er noe helt annet for Svetlana fra Sankt Petersburg som kommer hit for 2 uker. Hun bor på hotell og skal ha dekket sine reise og oppholdsutgifter, pluss at hun skal ha nok inntjening til å finansiere livsoppholdet hjemme. Da må hun sette prisen slik at hun oppnår en viss omløpshastighet. Dette vil jeg tro er den viktigste mekanismen for prisfastsetting. Pris handler altså ikke først og fremst om kvalitet. Man kan kanskje si at jevnt over så er det mindre risiko for å gå på en smell hvis du treffer norske eskorter. Denne businessen tiltrekker seg mange utenlandske rariteter, både blant de selvstendige og de som er trafikkert. Og de trafikkerte er nok flere enn vi gjerne tror. Men gjør du litt research på forhånd så er du ganske trygg med de utenlandske. Det eneste de norske er bedre på er det norske språket :-) 

 

Lenke til kommentar
2 timer siden, joda skrev:

Forstår det, jeg mener jeg var veldig høflig i mailen, og beskrev meg selv og mine ønsker, som er innenfor normalen. Da mener jeg at hun burde svart.

God takt og tone fra henne bør uansett være å svare, om det så er å si at hun ikke er interessert.

 

Det bør være en selvfølge hvis en vil bli tatt seriøst iallfall 

Selvfølgelig, men som sagt så tror jeg nok du får svaret ditt til slutt. Litt albuerom må hun få til å finne ut hvordan hun vil drive sitt opplegg synes jeg 😊

Endret av Frk. Anna
  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...