Gå til innhold

Hva er god service innen eskorte?


SogL

Anbefalte innlegg

Hei forumfolk! :)

Som nevnt på underforumet "Presenter deg selv" er vi to jenter som vurderer å ta skrittet inn i bransjen. Og da lurer vi litt på hva dere gutter mener er det som skiller ut en ekstra god servicemindet eskorte? De fleste jentene i bransjen ser jeg er superflotte og er sikkert helt rå i senga, og konkurransen der er hard... Så hva er det vi kan gjøre for å gi dere det lille ekstra så dere virkelig er fornøyde med oss og opplevelsen?

Alle innspill vil bli satt pris på. :)

Lenke til kommentar

1 : ekte bilder !

2 : godt hommør !

3: burde kanskje vært nr 1, diskret/safe plass.

4: hold en avtale, ALLTID.

5: hold det du lover.

6 : ikke tro du er bedre enn alle andre bare fordi du tilfeldigvis er  født i Norge/og verdsette deg til dobbelt av er advokathonorar.

7 : når kunden kommer, IKKE  be ham ringe når han står ved døra. 

8: åpne døra UMIDDELBART når han ringer på.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 21.3.2017 den 11.29, spenning1 skrev:

7 : når kunden kommer, IKKE  be ham ringe når han står ved døra. 

8: åpne døra UMIDDELBART når han ringer på.

Når det gjelder punkt 7 er jeg littegranne uenig - kompisen har eksepelvis (etter avtale med jenta) ringt når han har stått utenfor døra, men KUN ringt, ikke ført noen samtale, hvor deretter jenta umiddelbart åpner døra. Det blir nesten det samme som å bruke telefonen som "ringeklokke" - enkelt og diskré.

Det er en annen ting en må være oppmerksom på når det gjelder disse ringekokkene, der er det mange ulike systemer. I nyere leilighetsbygg skal man slå inn en kode for leiligheten, bla i menyer, etc. Hvis den besøkende står utenfor og roter med dette og og bruker uforholdvismessig lang tid på å finne ut hvordan ringeklokkesystemet virker, gjerne på et dårlig display i svakt lys en mørk kveld er dette absolutt ikke bra! Send kunden en tekstmelding hvor koden (alt det som skat tastes inn via tastaturet på utsiden) står beskrevet, deretter skriv noe om hvordan den besøkende skal bevege seg inne i bygget, med etasjenummer, gå til høyre/venste etter heisen, 10 meter fram, og så til høyre via en grønn dør. etc. etc.  Lag gjerne en standard tekstmelding med denne beskrivelsen, som du lagrer i telefonen og som du sender til dem som måtte komme på besøk etter nærmere avtale.

Når det gjelder denne koden som skal tastes inn vil jeg tro at den er oppgitt i leieavtalen, hvis man eksempelvis leier en korttidsleilighet.

Lenke til kommentar

Nja....prøv å  forklare Irina fra Krasnojarsk at du skal lommeringe uten å si noe, og tro at hun åpner når du gjør det. Funker sikkert med norske, men ikke generelt......

Men å få koder på sms er en fin ting !

Lenke til kommentar
On 21.3.2017 at 0:08 PM, SogL said:

Nr 7 og 8 hadde jeg ikke tenkt på - takk for tips

Er du smart sier du ca hvor de skal komme og så kan du si konkret adresse når de ringer i nærheten. Da veit du de er der de sier de er, jeg gir ALDRI fra meg adressen til noen, veit aldri om de plutselig ikke kommer.

Diskresjon er viktig for deg og de som kommer ;)

Lenke til kommentar
On 21.3.2017 at 11:29 AM, spenning1 said:

1 : ekte bilder !

2 : godt hommør !

3: burde kanskje vært nr 1, diskret/safe plass.

4: hold en avtale, ALLTID.

5: hold det du lover.

6 : ikke tro du er bedre enn alle andre bare fordi du tilfeldigvis er  født i Norge/og verdsette deg til dobbelt av er advokathonorar.

7 : når kunden kommer, IKKE  be ham ringe når han står ved døra. 

8: åpne døra UMIDDELBART når han ringer på.

1 : Enig

2: Enig

3: enig, men hva hva er safe plass? Leilighet som leies ut til mange andre sex arbeider??? Jeg velger hotell enn leilighet sammen med andre sex arbeidere. Diskre er der det går mange ut og inn.

4: Enig , men alltid???? Vi kan også bli syke, eller familie dumper inn døra når enn helst ikke ønsker det pga jobb, vi har også privat liv og jobber hjemmefra.

5: Enig. Men ting som sakt skjer til oss også. Men er du usikker, gi svar eksempel " jeg tilbyr anal, men om du har stor så kan hende jeg ikke klarer og få den inn" . Du plikter deg ikke til å suge om kunden er uhygienisk ;) 

6: Ta den prisen du mener du fortjener , en advokat har normalt betalt for alle telefoner de snakker i, vi snakker mye i telefon uten lønn, det er de som møter oss betaler telefon tiden. Advokater dusjer og skifter ikke på sengen mellom klienter ;) Ikke snakk  ned om deg selv !!! Du finner nok  menn som snakker ned om dine dyre priser og forventer at du som norsk skal skrive i annonsen " jeg er norsk og jeg er dritt dårlig i jobben min, for det mener mange menn som ikke har penger til å betale for meg og mine tjenester". De som ikke har penger til å betale for dine tjenester kan finne noen andre, de trenger du ikke å bry deg om. Er du god på jobben din så skal du tro på deg selv, for det handler ikke o, du er Norsk eller ikke ;)

7. Gi adresse i nærheten, eks butikk 2 hus bortenfor, be de ring derfra og be de vær diskre på telefon. Hvor mange har ikke ringt meg på trappa og lurt på om de er rett. Mange menn kan ikke forskjell på høyre og venstre og Rema og Kiwi , og ikke for snakk om en benk, gjerde, lekeplass osv , de er ikke så smarte haha. Jeg beklager meg når de kommer for at de fikk T-skje forklaring, men jeg har for mange som ikke veit forskjell på høyre og venstre, eller kan telle 1, 2 ,3

8. selvfølgelig ;) Du har jo gitt de siste biten til deg i god tid og du veit de kommer .

 

Min nr 9

Faste kunder får ekstra service ;) da kommer de tilbake.

10. Vær åpen, og prat med dem, lytt og ja før en samtale,  de fleste ønsker noen å prate med ;)  Bli kjent med kunder. Faste blir glad når du spør om jobb eller kona, faktisk. Mine faste blir glad når jeg husker samtalene med den enkelte

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Er bare nødt til å kommentere på punkt.7

Hvis det er et leilighet kompleks eller en plass man må ringe på for å bli sluppet inn, så gi konsis informasjon on hviken ringeklokke man skal bruke!!! Onkel kan være ute på fisketur i området, og det er ingenting som er mere suspekt enn en kar som går fremm og tilbake mellom oppganger mens han er på telefonen, mens han får instruksjoner fra en dame som er 6 etasjer lenger oppe

Hvis du har mulighet til å se personen via vindu eller lignende, og du synes han er for full, eller lignende: SI fra!!!! Gjøres enkelt med en telefon samtale eller en sms "du er for full/you too drunk) eller noe sånt

Hvis det var avtalt "jeg er der om 30 min" men du fikk en "walk in" i mellomtiden som overlapper "SI FRA!!!" ikke bare legg fra deg telefonen og ikke svar, jeg forstår, så lenge du sier fra, så kan jeg tusle rundt til du er klar, men hvis vi har avtalt en tid og du ikke svarer på telefonen, så blir det kanskje 3 antall ubesvarte anrop så gir jeg opp.

Hvis jeg er for sen... du har nummeret mitt, send meg en melding eller ring og hør hvordan jeg ligger an.

Det går begge veier

 

Og en annen ting:

 

En sånn "HEI! dette er Lorena, jeg er tilbake i xxxxxbyen igjen imorgen! håper å se deg igjen!"  SMS er ALDRI ETT SJAKKTREKK :D

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Jeg tror nøkkelen ligger i å faktisk bry seg om kundene sine, og gi så god service som du kan uten at det går over dine grenser. Tenk fra kundens perspektiv! :)

Jeg vil gi et tilleggstips: Følg magefølelsen! Får dere en dårlig følelse på en kunde, avlys avtalen (høflig) eller gå der i fra. Deres helse kommer i første rekke!

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...