Gå til innhold

Når han sier han ønsker vaere SLAVEN din...??


Gjest

Anbefalte innlegg

Det finnes de som tror de kan gjøre hva som helst.

 

Jeg eier en slave og har mange slaver på jobb.

 

Min private slave og de slaver på jobb har jeg fritt spillerom inne for gitte rammer. Jeg er ikke typen som orker å passe på når min slave går på do, jeg er sjefen, men regner med at voksne mennesker kan gå på do uten at jeg trenger å informere. Men jeg bruker min rett om jeg ser at slaven ikke tar vare på seg selv, som eks ved for lite trening eller usunn matt, da tar jeg meg til rette.

 

Når noe spør meg på jobb, får de til svar at jeg har privat og det holder med en privat, men om en mann, kvinne eller trans ønsker å treffe meg må de betale for min tjeneste.

 

Privat lever jeg som sjef i hverdagen og sex, og på jobb kun den "lek" baserte delen.

 

Men det var meg, men folk er forskjellige.

 

Jeg vil si at det finnes 3 former for BDSM .

1 sex og lek, binding og pisking og ting som er seksuelt, og her kan noen være slave til noen

2 24/7 som enn lever i hverdagen og sex, men alle par lager sin form hverdag og sex, de lager rammer sammen.

3 TPE (total power engage ) Her gir slaven fra seg all kontroll på alle områder, kun fri på jobb, mange må be om å spise og gå på do mens de er på jobb. De kan ikke gjøre noe uten lov.

 

Håper dette er forståelig. Om du lurer på noe mer, kan jeg prøve å svare.

Lenke til kommentar
På 16.3.2017 den 23.36, Gjest skrev:

Mye humor og litt alvor  Europeisk nivå som Pro domina 

Du er virkelig nødt til å gjøre noe med signaturen din. Det er ikke noe humor - i det hele tatt - og svært lite alvor å spore i innleggene dine, det er sort sett tøv og rør. Jeg vet ikke hva du mener med europeisk nivå, og det er godt mulig du holder det. Men etter å lest noen få av innleggene dine er i alle fall ikke jeg fristet.

Endret av noeher
Lenke til kommentar

 

Jeg forstår ikke hvorfor folk er så slemme med Celin...
Trodde folk burde viser respekt og akseptere hverandrer slik de er ....
Liker dere ikke noe som ble skrevet - så ikke kommentere ...

Slutt med mobbing... det er ikke bra..
 

Lenke til kommentar
9 timer siden, noeher skrev:

Du er virkelig nødt til å gjøre noe med signaturen din. Det er ikke noe humor - i det hele tatt - og svært lite alvor å spore i innleggene dine, det er sort sett tøv og rør. Jeg vet ikke hva du mener med europeisk nivå, og det er godt mulig du holder det. Men etter å lest noen få av innleggene dine er i alle fall ikke jeg fristet.

Haha du våget ikke å sitere og demontere det jeg svarte på i tråden her , sier kanskje mer om deg enn om meg.

Svaret i denne tråden var ikke humor, jeg bruker humor på jobb.

 

 

 

JEG BLE AKKURAT GJORT OPPMERKSOM OM AT DENNE PERSONEN ER SÅ FEIG AT HAN ELLER HUN ER INNOM FOR Å SPY UT DRITT OGSÅ SLETTE SEG, OG MED NY ADMIN SÅ BLIR IKKE SÅNNE INNLEGG SLETTET .

Endret av NorskeCelin
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...