Gå til innhold

..ditt første seksuell erfaring..med gutt eller jente ??


Gjest

Anbefalte innlegg

 

... tror det er mange menn som har sitt 1* gang med gutter og ikke med jenter...
Liksom... første kn*ling ,  første oral sex... etc....

Noen som tør å si noe om dette ??   9_9 ...
 

Lenke til kommentar
1 time siden, spenning1 skrev:

....det tror jeg IKKE. 

 

det tør du ikke si nei.... Ha ha ... skjønner........  9_9....
tror dette er ganske populaer i Norge...at menn har sine 1* seksuell experience med andre menn(gutter).... 

Lenke til kommentar

 

...... alle menn jeg settte  øyene mine på (ble interessert)  ser ut som de har hatt seg litt med andre menn også  ..... 
de nekte selv det... men jeg kjenner det med en gang ( når jeg første ble kjent med dem...) ...

... f**n asså ....
 så frustrerende ...

Hvorfor nekte de seg ? hvorfor ikke si dét med en gang at man også liker å há seg med andre menn ?
Det er disse opplevelser som "stenger meg" som person... bli så skeptisk .... :( ..

Så vanskelig å stole på folk..........  :/ ...

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar

Vet ikke hvilken verden du lever. 

 

I min krets som begynner å bli ganske stor. Tror jeg ikke jeg har noen gutter som har hatt en first time med en gutt. Hvis ikke de er homofile. 

 

Lenke til kommentar
1 time siden, baloo77 skrev:

Vet ikke hvilken verden du lever. 

I min krets som begynner å bli ganske stor. Tror jeg ikke jeg har noen gutter som har hatt en first time med en gutt. Hvis ikke de er homofile. 

 


Jeg lever i Norge... og sikkert din kretsen er ikke så stort - som du selv  mener....9_9

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke er mange. Bortsett fra de som er homo. Selv var jeg godt voksen da søking etter nye opplevelser fristet til å prøve en shemale. Etter det har jeg prøvd andre ting også. Men tilbake i tenårene og 20 årene var seksuellkontakt med andre gutter utenkelig. Kanskje ser dages ungdom anderledes på det. For oss voksne vil jeg påstå at det ikke var vanlig.

Lenke til kommentar
På Thursday, March 16, 2017 den 12.30, Gjest skrev:

 

det tør du ikke si nei.... Ha ha ... skjønner........  ....
tror dette er ganske populaer i Norge...at menn har sine 1* seksuell experience med andre menn(gutter).... 

Nei, det tror jeg IKKE.

Men jeg tror du har lite å gjøre, altfor lite, og mye rart i toppetasjen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På ‎16‎.‎03‎.‎2017 den 15.16, Gjest skrev:

Det tror jeg ikke er mange. Bortsett fra de som er homo. Selv var jeg godt voksen da søking etter nye opplevelser fristet til å prøve en shemale. Etter det har jeg prøvd andre ting også. Men tilbake i tenårene og 20 årene var seksuellkontakt med andre gutter utenkelig. Kanskje ser dages ungdom anderledes på det. For oss voksne vil jeg påstå at det ikke var vanlig.

 

kanskje det... 9_9
 


 

Lenke til kommentar

Min første erfaring var med en gutt. Jeg var 13, han litt eldre. Vi var på tur sammen for å gå på ski, og vi la oss i same seng og ronket hverandre. Jeg hadde aldri ronket før, og ble redd da det begynte å gjøre vondt før jeg kom. Men det løste seg. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...