Gå til innhold

Naomi sweet

JT_Oz

Anbefalte innlegg

Naomi-sweet

Besøkte denne lille jenta her om dagen. Ekte bilder, og alder kan godt stemme. Avtale ble gjort på sms 30 min inkl owo og cof. Ganske pen jente med tight rumpe og deilig kropp, bortimot perfekte pupper imo (god fast håndfull).

Når det kommer til selve utførelsen var det ikke særlig å skrive hjem om. Kort dårlig owo og hun tok raskt frem kondomen, jeg er ikke den som gidder å klage underveis så jeg bare lot det stå til. Sex i forskjellige stillinger med litt klaging hver gang det ble tatt i litt, og til slutt var ikke lenger cof på menyen gitt.

Etterpå viste jeg henne SMS-en hvor hun bekrefter cof:< Sitat> "ooh nooo understand Iiinglish" haha, sånn går dagene.

Lenke til kommentar
På 11.3.2017 den 14.11, JT_Oz skrev:

Naomi-sweet

Besøkte denne lille jenta her om dagen. Ekte bilder, og alder kan godt stemme. Avtale ble gjort på sms 30 min inkl owo og cof. Ganske pen jente med tight rumpe og deilig kropp, bortimot perfekte pupper imo (god fast håndfull).

Når det kommer til selve utførelsen var det ikke særlig å skrive hjem om. Kort dårlig owo og hun tok raskt frem kondomen, jeg er ikke den som gidder å klage underveis så jeg bare lot det stå til. Sex i forskjellige stillinger med litt klaging hver gang det ble tatt i litt, og til slutt var ikke lenger cof på menyen gitt.

Etterpå viste jeg henne SMS-en hvor hun bekrefter cof:< Sitat> "ooh nooo understand Iiinglish" haha, sånn går dagene.

Stemmer som TS sier.

Leif-Jonas opplevde det samme sier han. Alt er flotters helt til selve akten. Da prøver hun å få det unnagjort fort som mulig, prøver å lure deg, og majoriteten av tjenestene er ikke lenger tilgjengelig. Fortsatt ok viss man tenker 30 min, 1000 kr og alt man trenger er bare ett deilig hardt knull. Desseverre for enkelte av oss, så tar hun nå bare etnisk norske? Det snodige er at hun tar ikke asiatiske overklasse menn (liker ikke penger?), men hun tar kanskje europeere allikevel, selv om hun sier først bare nordmenn?

Lenke til kommentar