Gå til innhold

Frustrert i kveld... :-/

Gjest

Anbefalte innlegg

Veeellll, uerfaren var vi vel alle en tid og jeg var ikke særlig høy i hatten da to sterke matroser omtrent bar meg inn til ei i nydelig lite fransk dame. Det ble bedre da vi kom på andre siden av dammen, jeg var jo erfaren. Jeg tror at om damen som selger sex tar seg like godt av den uerfarne som min lille franske gjorde da jeg var 16 år, så lærer vi utrolig fort. Det er det samme med dere damer, dere er ikke akkurat noen formel 1 kjørere før dere har kjørt en tid.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Alle har vært grønne en gang. Jeg husker godt da det gikk for meg mens jeg fiklet for å få på kondomet. Jeg ble så flau at jeg gikk min vei, og jenta ville ikke ha mer med meg å gjøre etter det. Erfaring gir forståelse. Det er ikke lett når man er ung, uerfaren og svært utrygg på seg selv samtidig som man er full av hormoner og ikke evner annet enn å tenke bare på seg selv.

Lenke til kommentar

.. Ha ha..... :D:D ..

Jeg huske en episode (som jeg aldri glemme)..da jeg jobbet med en 21 åring....
Han flørta ofte med meg på jobb ... så en dag invitert jeg han hjem... HA HA...OMG...........

Dét var veldig morsomt ...  han var så nervøse.... han sjelva ... og klarte nesten ikke snakke   ....

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Gjest skrev:

.. Ha ha.....  ..

Jeg huske en episode (som jeg aldri glemme)..da jeg jobbet med en 21 åring....
Han flørta ofte med meg på jobb ... så en dag invitert jeg han hjem... HA HA...OMG...........

Dét var veldig morsomt ...  han var så nervøse.... han sjelva ... og klarte nesten ikke snakke   ....

Barnerov? :shock:

Lenke til kommentar
2 timer siden, Gjest skrev:

Barnerov? 

... upassende ord til en mann på 21-22 ..... (idag er han nok 25-26)..
Når jeg er ute på byen - ble det ofte 23-26 åringer på meg....

Har du fordommer for menn som blir med 20 åringer jenter ??

Ser ut som du har det tøfft ... når du kritiserer meg så lav - på denne måten...9_9...

Lenke til kommentar
6 timer siden, Gjest skrev:

Ser ut som du har det tøfft ... når du kritiserer meg så lav - på denne måten......

Sådda frøkenfru. Du må ikke ta alt så alvorlig. Tenk på blodtrykket :x

Lenke til kommentar
6 timer siden, Gjest skrev:

Man lager heller ikke store planer med unge gutter... de er bare for sex...og ikke noe ant....

Vi tenker helt likt!   Akkurat slik tenker jeg om de unge pen vakre sexye tøsene jeg treffer. Sex sex sex :-P

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Gjest skrev:

Vi tenker helt likt!   Akkurat slik tenker jeg om de unge pen vakre sexye tøsene jeg treffer. Sex sex sex :-P

:o:o Og jeg som trodde du var en koselig bjørn også er du bare en grisete sex bjørn :eek::lol::lol::lol:

(lov å prøve å se lett lurt ut hehehe )

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Gjest skrev:

:o:o Og jeg som trodde du var en koselig bjørn også er du bare en grisete sex bjørn :eek::lol::lol::lol:

(lov å prøve å se lett lurt ut hehehe )

Hehe :P

Du vet. Brum liker honning!     Og da blir alt annet skøvet ut til siden...

Lenke til kommentar

man mÅ JO ha em interessante samtale....
ikke kun prøve "analysere" meg.....

Noen ganger kommer så mange naive spsml......
og jeg svare  så naiv tilbake ...som som ikke forstår noe ... 9_9 ...

Lenke til kommentar