Gjest kanon Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Veeellll, uerfaren var vi vel alle en tid og jeg var ikke særlig høy i hatten da to sterke matroser omtrent bar meg inn til ei i nydelig lite fransk dame. Det ble bedre da vi kom på andre siden av dammen, jeg var jo erfaren. Jeg tror at om damen som selger sex tar seg like godt av den uerfarne som min lille franske gjorde da jeg var 16 år, så lærer vi utrolig fort. Det er det samme med dere damer, dere er ikke akkurat noen formel 1 kjørere før dere har kjørt en tid. Siter Lenke til kommentar
Moderator Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Selvfølgelig. Alle har vært grønne en gang. Jeg husker godt da det gikk for meg mens jeg fiklet for å få på kondomet. Jeg ble så flau at jeg gikk min vei, og jenta ville ikke ha mer med meg å gjøre etter det. Erfaring gir forståelse. Det er ikke lett når man er ung, uerfaren og svært utrygg på seg selv samtidig som man er full av hormoner og ikke evner annet enn å tenke bare på seg selv. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 (endret) .. Ha ha..... .. Jeg huske en episode (som jeg aldri glemme)..da jeg jobbet med en 21 åring.... Han flørta ofte med meg på jobb ... så en dag invitert jeg han hjem... HA HA...OMG........... Dét var veldig morsomt ... han var så nervøse.... han sjelva ... og klarte nesten ikke snakke .... Endret Mars 14, 2017 av Texpert1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 3 timer siden, Gjest skrev: .. Ha ha..... .. Jeg huske en episode (som jeg aldri glemme)..da jeg jobbet med en 21 åring.... Han flørta ofte med meg på jobb ... så en dag invitert jeg han hjem... HA HA...OMG........... Dét var veldig morsomt ... han var så nervøse.... han sjelva ... og klarte nesten ikke snakke .... Barnerov? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 2 timer siden, Gjest skrev: Barnerov? ... upassende ord til en mann på 21-22 ..... (idag er han nok 25-26).. Når jeg er ute på byen - ble det ofte 23-26 åringer på meg....Har du fordommer for menn som blir med 20 åringer jenter ?? Ser ut som du har det tøfft ... når du kritiserer meg så lav - på denne måten...... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 (endret) http://www.dagbladet.no/kjendis/linni-meister-om-sin-19-arige-flamme---han-har-alt-det-jeg-ser-etter-i-en-mann/60340766 kunne ikke si noe bedre..... Dét mangler bare "erfaringer" ...og ikke noe ant... Man lager heller ikke store planer med unge gutter... de er bare for sex...og ikke noe ant.... Endret Mars 14, 2017 av Texpert1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 6 timer siden, Gjest skrev: Ser ut som du har det tøfft ... når du kritiserer meg så lav - på denne måten...... Sådda frøkenfru. Du må ikke ta alt så alvorlig. Tenk på blodtrykket Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 6 timer siden, Gjest skrev: Man lager heller ikke store planer med unge gutter... de er bare for sex...og ikke noe ant.... Vi tenker helt likt! Akkurat slik tenker jeg om de unge pen vakre sexye tøsene jeg treffer. Sex sex sex Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 1 minutt siden, Gjest skrev: Vi tenker helt likt! Akkurat slik tenker jeg om de unge pen vakre sexye tøsene jeg treffer. Sex sex sex Og jeg som trodde du var en koselig bjørn også er du bare en grisete sex bjørn (lov å prøve å se lett lurt ut hehehe ) Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 3 minutter siden, Gjest skrev: Og jeg som trodde du var en koselig bjørn også er du bare en grisete sex bjørn (lov å prøve å se lett lurt ut hehehe ) Hehe Du vet. Brum liker honning! Og da blir alt annet skøvet ut til siden... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 36 minutter siden, Gjest skrev: Hehe Du vet. Brum liker honning! Og da blir alt annet skøvet ut til siden... Sååå godt det er litt Brum i deg Siter Lenke til kommentar
eriken100 Skrevet Mars 15, 2017 Share Skrevet Mars 15, 2017 PM .... meg så skal vi nok finne gode løsninger for deg Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 15, 2017 Share Skrevet Mars 15, 2017 ... Jeg vet ikke hva er det som skjer med meg..... Jeg blir "interessert" hvis jeg synes noen er interessant..... men jeg mister interesse veldig fort også ..... ... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 15, 2017 Share Skrevet Mars 15, 2017 man mÅ JO ha em interessante samtale.... ikke kun prøve "analysere" meg..... Noen ganger kommer så mange naive spsml...... og jeg svare så naiv tilbake ...som som ikke forstår noe ... ... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg