Gå til innhold

Frustrert i kveld... :-/


Gjest

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Gjest skrev:

 

Fy f..... asså .....
ikke morsomt når man skal laeren noen åssen ha sex....
Det er kjedelig når  du skal pule med noen og man bare ligger der ....
 

 

..... ¬¬..

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Gjest skrev:

 

Fy f..... asså .....
ikke morsomt når man skal laeren noen åssen ha sex....
Det er kjedelig når  du skal pule med noen og man bare ligger der ....
 

 

Ja, nå kan du se hvordan vi gutta har det :ph34r::D:D

Lenke til kommentar
41 minutter siden, Jossen skrev:

Ja, nå kan du se hvordan vi gutta har det :ph34r::D:D

Jeg hadde den verste sex kveld i helle mitt liv ..................................
ok greit..det var en søtt ung uerfart man... men så i tillegg var han veldig rolig..og jeg viste ikke hva jeg skulle si ... (privat sex)

Jeg tror fremover om jeg skal ha sex med noen så skal jeg også spør om åssen er det med utstyr - liksom om den er lang og tynn eller om den er grov og kort.... ( veldig frustrerende asså ) ..¬¬

 

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Jossen skrev:

Den unge mannen var nok usikker og nervøs kanskje?... Ikke alle som er som ulver vettu


Ja, han var det..stakkars... jeg har selv.dårlig samvitighet...
Jeg er vel ikke av den tålmodig type når jeg har privat sex med noen.......

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar

... jeg skjønner ikke at så mange folk er opptatt av å ha sex med yngre mennesker... (jenter og gutter over 18 og yngre enn 26)

Liksom. de kan ser søtt som bare dét....
men hvordan fungere de i senga ?? er de méd på i leke eller bare ligger de der liksom..... ¬¬ ...

 

 

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Gjest skrev:

Ville tro at i den alderen så ikke flertallet så mye erfaring, noe som medfører presentasjons angst. Dette vil øke dersom enn ser at partneren virker selvsikker.

Ja og jeg har veldig dårlig selvfølelser for det nå - fordi jeg tenker på d nå ... men ikke tenkt på d igår ....
(kanskje litt seint å tenke på d nå alikevel....) ... men han er veldig søttt.... var bare kjedelig i senga... :/ ...

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så er det jo en drømme situasjon. :) Da kan du forme ham slik at du får det slik du ønsker det. Hva du legger i søt vet jeg ikke, men høres ut som han er bra å være med. Det må da være et ekstra pluss å ha noen på siden som er ok å være med når akten er over!

Lenke til kommentar

.... Jaa ...plus + plus + plus er at han ser ut akk.som jeg liker....

Jeg tør ikke tar kontakt med han (vet ikke hva jeg skal si en gang...) jeg var helle ikke så snill jente med han igår ..
(egentlig jeg er ikke "snill jente" - jeg er for "heftig" ..; kanskje jeg burde vaere mere tålmodig...må laere dét.... :$ )

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Gjest skrev:

.... Jaa ...plus + plus + plus er at han ser ut akk.som jeg liker....

Jeg tør ikke tar kontakt med han (vet ikke hva jeg skal si en gang...) jeg var helle ikke så snill jente med han igår ..
(egentlig jeg er ikke "snill jente" - jeg er for "heftig" ..; kanskje jeg burde vaere mere tålmodig...må laere dét.... :$ )

Skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan være snill og heftig på samme tid. Er da dem som fremstår som snilleste piken, men snur opp ned på verden når døren på soverommet er stengt ;)

Lenke til kommentar
7 minutter siden, spenning1 skrev:

Min ække' så tynn, men den er lang.....

Med meg er det omvendt: Min er ikke så lang, men den er til gjengjeld jævlig tynn... eeeh... eller hva det var?:S9_9

Lenke til kommentar

 

 

 ... faktisk mitt 1* kunde - var den som viste " slakte" meg godt i senga ( han viste håndtere meg i senga... akk,som jeg likte...9_9)..

 

 

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Jossen skrev:

Med meg er det omvendt: Min er ikke så lang, men den er til gjengjeld jævlig tynn... eeeh... eller hva det var?

 planlegger  å kjøpe meg en ny f*tta også.... liksom, man har ikke lenge en 17 årings f*tta etter 3.fødseler ....
Og man har ingen plan om nye barn lenge...så å kjøpe seg en jomfrue f*tta kan vaere aktuelt.....9_9

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Gjest skrev:

 planlegger  å kjøpe meg en ny f*tta også.... liksom, man har ikke lenge en 17 årings f*tta etter 3.fødseler ....
Og man har ingen plan om nye barn lenge...så å kjøpe seg en jomfrue f*tta kan vaere aktuelt.....9_9

Trenger ikke ny f*tte.. Den holder hele livet9_9 .. for å holde den i form er vel trening av musklene der viktig tenker jeg:ph34r:

Lenke til kommentar

Hei Gjest !

Hvis noen er kjedelig i senga ville  jeg selv prøvd og sprite det opp en smule og prøvd og snakke om det til personen

det gjelder, Kommer jo an på hvor godt du kjenner personen selv møter jeg en dame hvor vi eksperimenterer og prøver

ting for begges fornøyelse. Mitt råd er hvis du bryr deg om denne personen vær iltt tålmodig og vær en god lytter og lærer.

Kanskje villdyret våkner i han etter hvert:D

Lenke til kommentar
10 timer siden, Gjest skrev:

Har du født barn?   ... eller misrforstår jeg innlegget,

 

 

Jaa... mere enn nok (takk ...) ...nå er "fabrikken" stengt.... heldighvis...
Nå er tiden til å kun tenker på meg selv... ( fokus er å kun tar vare på meg selv nå... ;).. )

Lenke til kommentar
7 timer siden, eriken100 skrev:

Hei Gjest !

Hvis noen er kjedelig i senga ville  jeg selv prøvd og sprite det opp en smule og prøvd og snakke om det til personen

det gjelder, Kommer jo an på hvor godt du kjenner personen selv møter jeg en dame hvor vi eksperimenterer og prøver

ting for begges fornyelse. Mitt råd er hvis du bryr deg om denne personen vær iltt tålmodig og vær en god lytter og lærer.

Kanskje villdyret våkner i han etter hvert:D

 

...ikke sant  ;-)
liksom ikke at man var "kjedelig" egentlig en veldig deilig gutt.... men uerfart i senga...(for rolig)...
Jeg hadde en deilig møte med han.. men jeg er ikke av den "rolige type" når det gjelde sex..... liksom... jeg liker savage sex....
liker deilig heftig sex.... På fredag kveld hadde jeg em deilig kveld...liksom prøvd noe nytt...( bli spruta i ansikt.. HA HA...OMG... DÉT var deilig å kjenner varm sperm av en deilig gutt i ansikt (privat sex) ... dét var bare den pule greie som jeg syntes ikke så mye..(for rolig..og jeg er ikke rolig person når det gjelde privat sex ) ...

Jeg er HELT TISPA i senga ...helt sant !! 9_9 ;) ...

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar

.. Jeg vet ikke om jeg er "pervo"... haha...
Men jeg liker sånn soft bdsm... slår og bli slått soft (ikke voldelig) i ansikt ...
Behandle og bli behandlet som en tispe i senga....  dirty talk under sex...etc.... B|...

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar
1 time siden, Gjest skrev:

 

Jaa... mere enn nok (takk ...) ...nå er "fabrikken" stengt.... heldighvis...
Nå er tiden til å kun tenker på meg selv... ( fokus er å kun tar vare på meg selv nå... ;).. )

Fabrikken er stengt, og nå vil du bygge den om ja.. Fornøyelsespark og lekeland da? :x:D

Lenke til kommentar
48 minutter siden, Jossen skrev:

Fabrikken er stengt, og nå vil du bygge den om ja.. Fornøyelsespark og lekeland da? :x:D

... Jeg begynner å får "dårlig vaner".... ha ha....
Egentlig aldri tenkt på sånn (selv om jeg har prøvd noen 21-22 åringer  før ..9_9 ...)
Dét er frustrerende...men dét er også morsomt når man tenker på forrige episoder....

Dét beste av alt er at jeg bli motivert til å trener og passe enda mere på meg selv.... ^_^..

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...