Gjest Skrevet Mars 9, 2017 Share Skrevet Mars 9, 2017 Jeg har hørt at dette er en sikker og fin måte for å treffe noen søte jenter på hotellet: Ta kontakt med Ela Şimşek på Facebook (via messenger). Si at du har hørt at hun kan skaffe kontakt med noen søte jenter. Hun sender noen bilder og alternativer, med pris- og serviceforslag - så er det bare å bli enig om detaljene. Forvent å betale 1500-2000 norske for 2-3 timer på ditt rom. For øvrig er prostitusjon lovlig i Istanbul. Genelev kalles bordellene, men det er visst ikke noe særlig å besøke som vestlig. Fort gjort å bli lurt, svindlet osv. Siter Lenke til kommentar
Kalle Klovn Skrevet Mars 9, 2017 Share Skrevet Mars 9, 2017 Finnes det noen sånne som Ela Şimşek i Alanya. ?? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 9, 2017 Share Skrevet Mars 9, 2017 1 time siden, Kalle Klovn skrev: Finnes det noen sånne som Ela Şimşek i Alanya. ?? Ta kontakt med henne og spør! Kanskje hun kjenner noen som kjenner noen! Siter Lenke til kommentar
Tjallabais Skrevet Oktober 15, 2022 Share Skrevet Oktober 15, 2022 Noen som vet om hun fortsatt er tilgjengelig? 2 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Desember 25, 2022 Share Skrevet Desember 25, 2022 Vet dere hvilken av de Facebook profilene som er den riktige eller om hun fortsatt er aktiv? 1 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Desember 26, 2022 Share Skrevet Desember 26, 2022 På 25.12.2022 den 1.30, Pwhite skrev: Vet dere hvilken av de Facebook profilene som er den riktige eller om hun fortsatt er aktiv? https://www.facebook.com/privatetuba Dette er riktig profil, vet ikke om den fortsatt er aktiv. Send melding i Messenger🙂 2 Siter Lenke til kommentar
taloong Skrevet Desember 27, 2022 Share Skrevet Desember 27, 2022 Hun er aktiv, var i kontakt med henne på FB å hun tar 2500 TL for 2 timer + taxi. Er det noen som har bilder av henne? 1 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Desember 28, 2022 Share Skrevet Desember 28, 2022 22 timer siden, taloong skrev: Hun er aktiv, var i kontakt med henne på FB å hun tar 2500 TL for 2 timer + taxi. Er det noen som har bilder av henne? Hvem er du sikter til her? Ela er/var kun kontaktperson/organisator. Noen år siden jeg var der, så mulig det har endret seg. Hun sender bilder/pris av jenter som er tilgjengelig når du spør etter treff på ditt hotell.. Hvis du er i Tyrkia og har spurt henne på FB/Messenger så har du fått bilder. Hvis du ikke er i Tyrkia så skjønner ikke jeg poenget med å kontakte henne. 2 Siter Lenke til kommentar
Tjallabais Skrevet Februar 15, 2023 Share Skrevet Februar 15, 2023 Noen tips ellers i Tyrkia? Helst i Istanbul området. Skal nedover på jobb i mars, så må nesten sjekke litt før jeg reiser. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg