Gå til innhold

Ytre eller indre ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har lurt på hva er du legger vekt på når du velger eskorte, gjerne om du går tilbake kanskje helst.

 

Men velger du ytre eller kvaliteten du får i tjenesten ?

 

Eksempel : ville du valgt bort silikon mot den beste sugingen? Osv 

 

Snakk fritt ..Dette er vell ingen diskusjon her føler vi vell alle for vær sin ting ..

 

For min del foretrekker jeg en mann som kan knulle og gi meg mange orgasmer og knulle lenge foran flott å se på , stor kuk osv. Nå har jeg testet det meste av ytre og ferdighet ;)

Lenke til kommentar

Det ytre er helt uvesentlig for meg, sett bort ifra det som har med renslighet og hygiene å gjøre.

Har vel før til at jeg ikke har gitt komplimenter til folk som burde ha hatt det, da dette ikke er noe jeg fokuserer på.

Silikon og sugeegenskaper er også helt uvesentlig.

Det er nok definitivt tjenesten som er det viktigste for meg. Ikke nødvendigvis at man er "verdensmester" i det man driver med, men at man helhjertet går inn for det.
Samtidig er det viktig at det er et genuint hyggelig menneske man møter, som gir inntrykk av at personen også liker det hun driver på med.

En liten prat/en kaffekopp før eller etter (eller begge deler) er alltid hyggelig :-)

Har forståelse for (og sett i dette forumet) at dette ikke er lik alle sine preferanser. Godt vi er forskjellige :-)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ytre er Kanskje førsteinntrykket. 

For min del kunne jeg likesågodt hatt bind for øynene hele seansen. For det som gir noe er en sensuell berøring og en som vil yte noe tilbake. Der man føler at det ikke er helt kjøpt og betalt. 

En som slår av en prat ikke er nedverdigende mot andre som jobber eller lignende. Kanskje også en som åpner seg litt med prat om litt rundt. Men først og fremst er det berøring og gjensidig glede. Selv om det er et skuespill. 

Det er som alt annet. Blir man satt pris på som kunde er det ofte viktigere enn selve produktet. Da lever man godt med at det ytre kanskje ikke er det sterkeste kortet. 

 

Lenke til kommentar

For min del er det ytre med i vurderingen første gang jeg skal møte noen. Etter det er det ikke særlig viktig (men der er ting jeg tenner på selvfølgelig). Personlighet, kjemi, samtale og god service er ting som gjør at jeg besøker igjen. Plus at om jenten slapper av og koser seg mens jeg slikker henne til orgasme får jeg fort nye favoritter. :P

Lenke til kommentar

Det enkleste er oftest det beste?:D .. Kjemi er langt viktigere enn utseende sier nå speiderlederen.. Alle kroppsfasonger  mellom skinnmager og skikkelig  smellfeit duger skriver han i en epost til meg 9_9

Lenke til kommentar

For Tjukken er det ytre mer som et premiss. Det første nåløyet. Om han ikke liker utseende på eskorten så er det definitivt ikke noe han er villig til å betale for å treffe. Uavhengig av hvilke kvaliteter hun måtte inneha ellers. 

Deretter er det for han viktigere med entusiasme og innlevelse (skuespillertalent) enn tekniske ferdigheter. Det siste ordner seg som regel greit nok om interessen er på plass. 

Lenke til kommentar

Hm, hvorfor i alle dager treffer dere eskorter hvis dere mener at alt er skuespill? Det kunne jeg aldri ha greid, jeg må føle at mannen tenner på meg for å kunne nyte. 

Lenke til kommentar
10 timer siden, Gjest skrev:

Hm, hvorfor i alle dager treffer dere eskorter hvis dere mener at alt er skuespill? Det kunne jeg aldri ha greid, jeg må føle at mannen tenner på meg for å kunne nyte. 

Tror det går på at de fleste mener at eskorter ser dette som jobb og kanskje noen tenker og erfarer at ikke alle eskorter viser godt nok at de har det bra. Derfor blir det vel en sånn. De kan ihvertfall late som de liker oss og for mange er det vel en sannhet. 

 

Tror nok de fleste menn tenner på de man møter. Men det er vel en erfaring at man føler at den som er på andre siden ikke trenger å bli tent. 

 

 

Lenke til kommentar
På 8.3.2017 den 0.41, Gjest skrev:

Hm, hvorfor i alle dager treffer dere eskorter hvis dere mener at alt er skuespill? Det kunne jeg aldri ha greid, jeg må føle at mannen tenner på meg for å kunne nyte

Som jeg understreket over så gjelder vise versa. Jeg må føle at hun har det bra for at treffet skal bli bra. Var i grunnen det som var poenget jeg ville frem til. Om hun faktisk tenner på meg eller om hun er god NOK skuespiller til å lure meg så går det ut på det samme. Når det er sagt så er jeg ikke spesielt lettlurt. 

Enig med Baloo over. I realismens navn så er det nok mange som må innse at det er slik han beskriver.

Lenke til kommentar
På 6.3.2017 den 21.05, footman skrev:

for å si som Kiwi: "Trygt, kjapt og billig"  ^_^

Helt enig. Trygt og billig for uansett hvor høyt hun priser seg så er hun ikke så mye bedre i senga at det er verd de ekstra pengen. Selvklart er det forskjell for det er damer en aldri ville ta turen to ganger til uansett pris og det er damer en gjerne skulle ha besøkt hver dag. Men i disse tider - sikkerhet - sikkerhet og sikkerhet. ( Alicante. Pris tur retur 800. Hotell 300 pr natt. Bra og god dame 500 x 2 eller kjappis for 150, eller besøk ei  thai dame. 800 med alt stell  Da er en oppe i det samme som det koster i Oslo for full pakke om en er så heldig å finne et thaiasted som gir alt) 

Lenke til kommentar
På 8.3.2017 den 0.41, Gjest skrev:

Hm, hvorfor i alle dager treffer dere eskorter hvis dere mener at alt er skuespill? Det kunne jeg aldri ha greid, jeg må føle at mannen tenner på meg for å kunne nyte. 

Helt enig. Men opplevde noe morsomt noe nylig. Ei som jeg har truffet over flere år var hjemme hos meg. Da vi hadde sex fikk hun en kjempe g punkts orgasme helt plutselig. Da hun kom seg utbrøt hun. Fan jeg ville jo ikke ha orgasme nå, jeg skal jo liksom være på jobb :) 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...