Gå til innhold

** Ex-kunder som gjør HELVETE i livet til jentene... (utrolig!)


Gjest

Anbefalte innlegg

1 time siden, Gjest skrev:

.. Jeg har opplevd  " press" fra tidligere kunder flere ganger .... dette funker ikke méd meg...
.. funker kanskje med "svake" jenter - ikke méd Meg.
 

Huff... Få dem ut av livet ditt snarest. Dette er mennesker uten respekt for andre.....

Lenke til kommentar

Forklar de at de er uønsket.

Hvis det ikke hjelper, sperr nr/mail adresse.

Hvis ikke det hjelper, anmeld til politi.

Hvis det ikke hjelper, heng de ut på nettet. (drøyt, men de har selv lagt opp til det)

Lenke til kommentar
5 timer siden, Gjest skrev:

Forklar de at de er uønsket.

Hvis det ikke hjelper, sperr nr/mail adresse.

Hvis ikke det hjelper, anmeld til politi.

Hvis det ikke hjelper, heng de ut på nettet. (drøyt, men de har selv lagt opp til det)

Nei.
Alle gjester er velkommen..så lenge de behandler meg bra og med respekt.
Jeg trenger ikke gjør noe av disse tingne..... (jeg er ikke sånn type dame - så lenge jeg ikke oppleve vold...)

Jeg bare svare ikke........
( Og jeg trenger ikke slike råd ..... ;)...)

Lenke til kommentar
På ‎24‎/‎02‎/‎2017 den 15.19, Gjest skrev:

.. Jeg har opplevd  " press" fra tidligere kunder flere ganger .... dette funker ikke méd meg...
.. funker kanskje med "svake" jenter - ikke méd Meg.
 

 

1* - mitt allers first kunde (48 åring / han leser dette så han vet hvem han er...)

2* - èn ekstremt possesive  gamlingen som er nesten 80 år gammel (som ga meg en Tantric CD og ble blokkert fordi han likte "spiller kontroll" på meg ).
Man hadde en fantasy i hodet at jeg var hans "objekt" som han kunne snakker eller styrer på meg  som som han vil....
( Jeg liker ikke sånne possessive folk som kunde). Han poster ofte på "Tantra og thai" tråden ...

3* - èn nesten 70 års mann som  møtet meg noen ganger - inviterte meg på reising til utlandet og søkt sikkert  GFE*.
Poster ofte indirekt til meg - er frustrert fordi fikk vite at jeg hadde "kose-stunder" og peket ofte dette indirekt til meg (og ble slettet fra min Facebook).

Liksom : ei eskorte ei får ikke lov til å ha privat sex eller kose.friends (skulle bare mangler dét... 9_9) ...

4* (...) ..

Endret av Texpert1
Lenke til kommentar

Ok, tror det ble noe misforståelse her. Jeg trodde du siktet til tidligere kunder som er "pyschoer" og som stalker jenter og ikke gir slipp. Noen karer tar helt av når de blir besatt av en dame, og i noen tilfeller blir de nærmest farlige. Det var det jeg siktet til. Ikke "irriterende" kunder. Ikke ute etter å skape drama...

Lenke til kommentar
1 time siden, Gjest skrev:

Ok, tror det ble noe misforståelse her. Jeg trodde du siktet til tidligere kunder som er "pyschoer" og som stalker jenter og ikke gir slipp. Noen karer tar helt av når de blir besatt av en dame, og i noen tilfeller blir de nærmest farlige.

 

Jeg er helt enig med deg.
 

Lenke til kommentar
På Thursday, March 02, 2017 den 23.00, Gjest skrev:

Ok, tror det ble noe misforståelse her. Jeg trodde du siktet til tidligere kunder som er "pyschoer" og som stalker jenter og ikke gir slipp. Noen karer tar helt av når de blir besatt av en dame, og i noen tilfeller blir de nærmest farlige. Det var det jeg siktet til. Ikke "irriterende" kunder. Ikke ute etter å skape drama...

Det der er langt verre enn "irriterende" kunder, hehe. Slik oppførsel kan utvikle seg, da en del av det er psykt i mild grad i utgangspunktet:) 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...