The_Lynx Skrevet Mars 27, 2017 Share Skrevet Mars 27, 2017 Is the site down? Reaching the Danish site instead of the local one at the moment. oO 2 Siter Lenke til kommentar
EvaJo Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 Hei. ble litt satt ut med den annonsering side da jeg betalte for annonse for en mnd og min annonsen blir stryket fra siden. Ble litt skuffet dessverre 1 Siter Lenke til kommentar
2cool Skrevet Februar 6, 2020 Share Skrevet Februar 6, 2020 hejsa til vores kære naboer. Jeg er fast bruger på eroguide.dk og via annoncelight.dk, så er der sindsyg mange piger på den side, ja så mange at der kommer utrolig mange piger ude fra og overtager pladsen for danske piger. Ikke fordi jeg har noget imod det, der skal jo være plads til alle, men en stor del af disse piger benytter sig af falske billeder og sur service når kunden står i døren. Jeg synes det er synd at det skal gå så meget ud over annoncelight og rigtig mange fyre tror snart ikke mere på de annoncer som popper op derinde, ja de skal alle sammen lige en tur forbi eroguide og spørge ind til om pigen er ægte. Men jeg oplever en del nordmænd og svensker som valgfarter til dk for at møde en pige, kan det skyldes at det er ulovligt og købe sex i disse 2 lande. 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Februar 7, 2020 Share Skrevet Februar 7, 2020 Dette er vel ikke direkte tilsvar til det du påpeker, men loven for oss i Norge er sånn at det også er ulovlig for oss å kjøpe sex i utlandet, det være seg dk, Thailand eller hvor som helst. 2 Siter Lenke til kommentar
egon79 Skrevet September 7, 2023 Share Skrevet September 7, 2023 Hei. Litt langt unna. Jeg bor i Hamar 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg