Gå til innhold

Fly ut av Norge


Gjest kanon

Anbefalte innlegg

En av de som handler ligg og kosestunder har vært utafor Norge sine grenser. 20 € for kjappis og la han på 10 € så slapp han gummi. 1500 kostet turen, ned på morgen, hjem på kvelden. 0 risiko for et gebyr på 25000. En annen av oss har hus i Spania. Han sier det samme. 800 har han nå betalt for tur retur og der kan han hente inn FruFrøken mer enn villig til alt, for 50€ for en god time. Om en da tenker etter så koster turen la oss si 1000 kroner pluss 300 til ei seng pluss 500 for engangs eller kanskje 1000 om du tar reprisen med ei ny. Ja helt ned i 400 for alt kan en få, bare hun er svart. Mat må du ha og en pils om du ikke skal drikke deg rik. Pleier å bli dyrt. Uansett så slipper en unne med det en time koster med ei norsk ei, for to runder med to forskjellige damer og kan handel taxfri om en ikke bare tar en dagstur til et Eros senter i Tyskland med ei i fra Romania i senga, skjønt hvem kontrollerer det når du lander at du har vært borte i bare 12 - 14 timer? 

Lenke til kommentar

Så det er masse muligheter,  heldigvis! For de som ønsker det. Høres ut som du har gjort en god deal! ( litt skeptisk til det der uten kondom,  men det er nå bare du selv som blir skadelidende, evt,  ogkjæresten,)  

Lenke til kommentar

Pluss transport t/r Gardermoen og transport fra flyplass til sentrum i det landet du skal - og til flyplassen igjen når du skal hjem. Og taxi for å finne de sorte gatepikene. Men jada, sikkert mange som har tid til å bruke en hel dag på et ligg, og attpåtil koster det jo like mye (om ikke mer) som det koster å bruke en time +- her hjemme, og da under ordentlige forhold med eskorter som ikke risikerer SOS. Er det lov å spørre om du selv har tatt en slik tur, kanon? 

Lenke til kommentar
41 minutter siden, Gjest skrev:

Pluss transport t/r Gardermoen og transport fra flyplass til sentrum i det landet du skal - og til flyplassen igjen når du skal hjem. Og taxi for å finne de sorte gatepikene. Men jada, sikkert mange som har tid til å bruke en hel dag på et ligg, og attpåtil koster det jo like mye (om ikke mer) som det koster å bruke en time +- her hjemme, og da under ordentlige forhold med eskorter som ikke risikerer SOS. Er det lov å spørre om du selv har tatt en slik tur, kanon? 

Du må innrømme at sex kundene er veldig variert; fra det ytterste irrasjonelle til det veloverveide. Alt for enhver smakxD

minner litt om jentene forøvrig; uten å gå i detaljer:o

Lenke til kommentar
28 minutter siden, Texpert skrev:

 

Vet ikke - hva gjør du ??
Dypt kjaereste kyss kanskje ...? ;-)

-------------------------------------------------
Liksom,

Har aldri avvist noen kunder som jeg oppdaget de hadde slike problemer...
Poeng er bare at jeg er veldig forsiktig..liksom, kysse ikke , ikke så naer kropps kontakt...

1-2 ganger har jeg sett menn som hadde sånn gull medalje i rompe som så ut som bettennelse med pus ? tror jeg....
Jeg avviste de ikke og vria ikke senga..som du tenker eller påstår....

Jeg bare vaer ikke så naer og jeg brukte lange dusje og antiseptic såpe og antibac.... og jeg kokket opp helle senga greie og håndklaer i 90*....
Man trenger ikke avviser noen for dét, men man trenger heller ikke bli så naer... ;-)


 

Da skjønte jeg deg bedre. God avstand, lite kroppskontakt.  Ja har hendt jeg har sagt nei til både kyssing her og der, pga dårlig hygiene,  lukt. Det aksepteres helt fint. :)

Lenke til kommentar
14 timer siden, Gjest skrev:

Pluss transport t/r Gardermoen og transport fra flyplass til sentrum i det landet du skal - og til flyplassen igjen når du skal hjem. Og taxi for å finne de sorte gatepikene. Men jada, sikkert mange som har tid til å bruke en hel dag på et ligg, og attpåtil koster det jo like mye (om ikke mer) som det koster å bruke en time +- her hjemme, og da under ordentlige forhold med eskorter som ikke risikerer SOS. Er det lov å spørre om du selv har tatt en slik tur, kanon? 

En går av toget som går i fra flyplassen i Vilnius eller Frankfurt. Spaserer 300 meter og så er en der mitt i fittefatet. Ideen med å dra ut er ikke at dette er - så billig - men risikoen for 25000 i bot er - 0 -. Det kalles forsikring. Jeg har vært i Vilnius men med fruen på slep, aldri i Frankfurt men i Hamburg og Berlin. fremdeles med fruen på slep. I Spania har vi alle vært så det er ikke noe å snakke om og venner i England har vi alle. Om du har lest noe av det jeg har skrevet så vil du se at jeg ikke kjøper sex. Helsa og alder har gjort sitt men den gang jeg levde av å seile til sjøs var det eneste mulighet på mange måneder ad gangen. Kjøp eller vær fri.og kondomer?? Hva er det for noe??

Lenke til kommentar

Du kommer deg til Barcelona - Malaga - Madrid og Alicante for en langweekend med Norwegian og Ryanair for under 1000 lappen om du kan planlegge litt. Hotell i fra det billigste brukbare for en 200 lapp i døgnet til så mye som hele månedlønna. Men 300 pr døgn så er du innafor. På Spanias største annonseside og det er mange av dem, der er det  Encontrados 280.887 anuncios en "Contactos mujeres".  For de som ikke skjønte men må ha teskje, Nesten 290000 på innemarkedet bare på denne siden. Så kommer bordellene. Og i gatene er det enda flere som ikke annonserer. Pris i fra 20€ for en kjapp tur og oppover til 30 - 40 - 50 - 100 € for en time i halmen. Har ikke vært der kun lest meg opp. Tyskland når vi for under 1000 lappen, noe dyrere å bo man skitt heller. Polen enda billigere. Hellas det samme, kvinner i flokk og følge med hauger av bordeller. Der ute finnes på hundretusenvis av kvinner som vil tjene penger med kroppen sin. Kun en tusenlapp unna, Det er bare å fly vekk. Vekk i fra 8 marskvinnene , Stortinget, lovmakerne og politiet i Norge. Land der de gir beng i hva norske myndigheter har kokt i hop og de som har de værste lovene der er det jammen meg sexsalg i bøtter og spann. Søk på Kina der dette er STRENGT forbudt å se hva du finner og tørk av det fliret før du går ut.

Lenke til kommentar

Kina ja, traff en kineser på en klubb i Praha for et par årsiden. Han bare himlet med øynene over hvor slapp han syntes utbudet var i Praha, ...noe som jeg syntes var knallbra.

I Kina derimot sa han, jeg skulle bare komme bortover og han ville vise meg  ;-) 

Lenke til kommentar

Speiderlederen mumlet noe om Østerike da jeg traff han på Rema  her om dagen. 100 euro for en time massasje som endte med en CIM  s¨å han så stjerner og planeter. Han greide ikke å holde tilbake og dama hadde en urtolig sugeteknikk. Han sier at det knytter seg nedentil bare med tanken.:ph34r: Neste dag avslutta han timen på et annen sted med et skikkelig bukkeritt bak en skikkelig veldreid  damerompe. Dusj og BJ etterpå. Samme pris som nr en  Begge damene var svært hyggelige og greie. Kjenner han og må si at han er ganske hyggelig han også:D.. Kunne forlate begge steder med fred i sinnet uten angst for at moralistenes voktere skulle dukke opp å tømme sparekontoen hans.. Utlandet kan anbefales...

Lenke til kommentar
2 timer siden, Gjest skrev:

Du får ALDRI bruk for den blå om du kommer til meg på den prisen og tilbudet, da blir du bokstavliga talt bundet fast og banket til du lærer å snakke med respekt til og om jenter i min bransje. Tror ikke du helt forsto meldingen min.

Å bli bundet og få en skikkelig omgang deng... Noen som like det og... Ikke min greie det altså :D. Du får først undersøke om "offeret" liker å bli dengt.. Hvis ja, ikke deng han. Straff det og :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Jossen skrev:

Å bli bundet og få en skikkelig omgang deng... Noen som like det og... Ikke min greie det altså :D. Du får først undersøke om "offeret" liker å bli dengt.. Hvis ja, ikke deng han. Straff det og :P

Tro meg jeg ser fort om de nyter eller blir straffet ;)

Jeg koser meg med slaver privat og på jobb.

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Gjest skrev:

Tro meg jeg ser fort om de nyter eller blir straffet

Jeg koser meg med slaver privat og på jobb.

Som nevnt.. Ikke min greie... Men vi er forskjellige, heldigvis. :D

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Jossen skrev:

Som nevnt.. Ikke min greie... Men vi er forskjellige, heldigvis. :D

Og jeg respekterer dette. Selv om jeg mener at de som ikke har BDSM i livet har et kjedelig liv hahahahaha hihihihi (for jeg veit hor gøy det er :D )

Lenke til kommentar

 

2 minutter siden, Gjest skrev:

Og jeg respekterer dette. Selv om jeg mener at de som ikke har BDSM i livet har et kjedelig liv hahahahaha hihihihi (for jeg veit hor gøy det er :D )

Kan godt hende at BDSM er gøy, Men deg man ikke vet har (får:P) man ikke vondt av :D

Lenke til kommentar

En hel del innlegg er strøket i denne tråden. Beklager om jeg har strøket for mye, men her var det en diskusjon som tok galt avsted. Hold dere til emnet, og vær LITT saklige og hensynsfulle!

Moddi

  • Like 1
Lenke til kommentar

Etter at jeg skreiv dette med å reise ut har det kommet noen reaksjoner, jeg har fått noen opplysninger og jeg har lest meg opp, sett meg opp på YouTube. Har sittet å tenkt en del over dette med å reise ut. For meg er dette  en umulighet skjønt hva skal jeg nå utenfor Norges grenser å gjøre.? Det var en gang og du som leser kommer forhåpentlig dit du også. Alternativet finner du på kirkegården. Uansett. Norske menn som kan gjøre det har rømt Norge. En som kjørte taxi samtidig som meg for å spe på NAV inntekten stakk til Thailand for en 6 - 7 år siden og har ikke kommet tilbake. En lever greit på en uføretrygd der nede. En "riking" som jeg kjenner til døde i fjor der nede. Han jeg hadde/har fb kontakt med som bor i Alicanteområdet. Han som har hvitrussisk kone og leilighet i Minsk. En tidligere bedriftseier som har flyktet til Spania og flere. Hva har de gjort. Jo slaktet sine verdier i Norge og ført pengene ut av Norge for å slippe formynderstaten av forskjellige årsaker. En av de bøtelagte i en slik sex sak selger nå sitt hus, fordeler en del av arven og flytter ut. Vi begynner å snakke om at vi tappes for milliarder i trygdeytelser og faste verdier som nå forsvinner ut av Norge p.g.a av loven. Forandres loven så rammer den pensjonister og trygdede slik som meg. Pensjonister som satser på en mildere vinter i Spania. Dessuten får myndighetene EU på nakken om de stenger utførselen av pensjoner til alle våre fremmedarbeidere som kom hit i de beste tidene vi hadde. Det er 8 mars i dag og en kan jo gjøre seg visse refleksjoner hvem som frontet loven, hvem som går først i 8 mars toget, hvem som "spytter" på kvinner som selger sex men sier at de er et offer. Helst et offer for menn. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...