Gå til innhold

Nærhet


Gjest

Anbefalte innlegg

Desverre så er dette innlegget i Dagbladet, Magasinet og krever innlogging. Essensen i artikkelen er nærhet, kos, stryke på hverandre ja alt som må til før det går over i sex. Desverre har jeg opplevd "rett på sak" både av norske og utenlandske eskorter. Ikke alle som liker tøm og røm.

 

http://www.dagbladet.no/magasinet/beroring-kan-vaere-berikende-ogsa-for-par-som-ikke-har-seksuelle-problemer/67036623?userhash=eb46c635a8070089243de5be98816191&utm_source=Communicator&utm_medium=Email&utm_content=tekstlenke2&utm_campaign=DagbladetPluss_AutoNB

Kjære eskorter gi mer følelse og nærhet (for de som ikke gjør det). Opplevelsen for mannen blir en helt annen. Det bekrefter også mange innlegg her i forummet.

 

Endret av Toffe6
Lenke til kommentar

Snakket med en kjekk mann i dag om dette tilfeldigvis, han har en travel jobb, er ganske ung, singel og har lite (kropps)kontakt med jenter. Da er det deilig å treffe noen, få nærhet, kos, massasje og berøring:) Jeg er sånn selv også, noen dager uten å treffe noen så kjenner jeg at jeg savner å bli strøket og tatt på. Det er terapi for begge parter det, tror jeg, å få kose og nyte litt sammen :)

Lenke til kommentar
47 minutter siden, Celeste skrev:

Snakket med en kjekk mann i dag om dette tilfeldigvis, han har en travel jobb, er ganske ung, singel og har lite (kropps)kontakt med jenter. Da er det deilig å treffe noen, få nærhet, kos, massasje og berøring:) Jeg er sånn selv også, noen dager uten å treffe noen så kjenner jeg at jeg savner å bli strøket og tatt på. Det er terapi for begge parter det, tror jeg, å få kose og nyte litt sammen :)

Jeg har lagt denne eskorte hobbyen bort fordi jeg traff en jente som ville være SB( hva dette er begynner jeg å bli usikker på, men til alle praktiske formål har hun fått tittelen ; kjæresten ) her er det mye mer kos og nærhet, for ikke å snakke om tid:)

Lenke til kommentar
På 19.2.2017 den 17.06, Celeste skrev:

Snakket med en kjekk mann i dag om dette tilfeldigvis, han har en travel jobb, er ganske ung, singel og har lite (kropps)kontakt med jenter. Da er det deilig å treffe noen, få nærhet, kos, massasje og berøring:) Jeg er sånn selv også, noen dager uten å treffe noen så kjenner jeg at jeg savner å bli strøket og tatt på. Det er terapi for begge parter det, tror jeg, å få kose og nyte litt sammen

fortell gjerne våre politikere og vårt politi om dette da

Lenke til kommentar
12 timer siden, footman skrev:

fortell gjerne våre politikere og vårt politi om dette da

Hva vil du frem til her, jeg forstår ikke helt svaret ditt? Jeg gjør allerede min bit; jeg er her og annonserer og tilbyr eskortetjenester (med glede) og nærhet til hyggelige eldre herrer. Du mener ikke at det deretter er mitt "ansvar" å fortelle dette til myndighetene? Eller at jeg på annen måte ikke gjør "nok"? Som du sikkert vet er vi eskorter villfarne kvinner med manglende kognitive evner som feministene i Ottar osv. hater, fordi kvinner generelt skal få velge akkurat hva de gjør med seg og sin kropp så lenge det ikke innebærer salg av seksuelle tjenester. Da har man det som tidligere het varig svekkede sjelsevner og vet ikke hva man gjør. Ingen kan ta en sånn kvinne på alvor i en debatt, det forstår du jo ;) 

Eller antyder du bare at de ikke har forståelse for det denne tråden handler om? Det tror jeg alle vi som er innblandet i dette er smertelig klar over dessverre :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Celeste skrev:

Hva vil du frem til her, jeg forstår ikke helt svaret ditt? Jeg gjør allerede min bit; jeg er her og annonserer og tilbyr eskortetjenester (med glede) og nærhet til hyggelige eldre herrer. Du mener ikke at det deretter er mitt "ansvar" å fortelle dette til myndighetene?

Jeg tror ikke at footman mente dette personlig, Celeste. Jeg vet at det kan være lett å føle enkelte uttalelser som angrep, men det kan være lurt å ikke gå ut fra det. Vi er alle mennesker og det er lett å misforstå hverandre hvis man ikke tenker i samme baner, spesielt når det bare foregår skriftlig.

Lenke til kommentar
22 minutter siden, Moderator skrev:

Jeg tror ikke at footman mente dette personlig, Celeste. Jeg vet at det kan være lett å føle enkelte uttalelser som angrep, men det kan være lurt å ikke gå ut fra det. Vi er alle mennesker og det er lett å misforstå hverandre hvis man ikke tenker i samme baner, spesielt når det bare foregår skriftlig.

Jeg tok det heller ikke som et personangrep, og synes ikke svaret mitt (spørsmålet) ga uttrykk for det (?). Det var et helt rasjonelt svar/forsøk på å få en tydeliggjørelse av et utsagn jeg ikke helt forsto da jeg ble sitert ovenfor utsagnet :) Posten min i øvrig følger jo opp med forsøk på å tyde utsagnet og med ironi rundt temaet. 

Jeg håndterer helt fint både diskusjon og svar på tiltale uten å bli furten, her tillegger du meg nok reaksjoner og følelser jeg på ingen måte har ment å gi uttrykk for ;) Som du selv sier så er dette skriftlig, så her har du nok selv gått i den velkjente fella :) 

Endret av Celeste
  • Like 1
Lenke til kommentar

ja Moderator forsto det, det var ikke noe personangrep overhodet, det var bare at jeg syntes Celeste's innlegg "søndag 17:06) ga et godt eksempel pa hvorfor mange menn og muligens kvinner oppsøker gledespiker, derfor skrev jeg det jeg skrev, ...ville så gjerne at våre myndigheter også skal få vite om dette, men det var kke noen ordre eller noe slikt til Celeste eller andre gledespiker om at de MÅ skrive til politikere eller andre om dette, men det hadde vært veldig fint altså om dette kom fram...jeg ser nå i ettertid at det "da"-et på slutten kanskje fikk det til å høres litt feil ut....beklager. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det var Celestes "jeg"-form som gjorde at jeg oppfattet det på den måten. Ikke min feil, ikke din feil, ikke Celestes feil. Det bare illustrerer hvor lett det er å bli oppfattet feil når man bare kommuniserer skriftlig.

Lenke til kommentar
12 timer siden, footman skrev:

ja Moderator forsto det, det var ikke noe personangrep overhodet, det var bare at jeg syntes Celeste's innlegg "søndag 17:06) ga et godt eksempel pa hvorfor mange menn og muligens kvinner oppsøker gledespiker, derfor skrev jeg det jeg skrev, ...ville så gjerne at våre myndigheter også skal få vite om dette, men det var kke noen ordre eller noe slikt til Celeste eller andre gledespiker om at de MÅ skrive til politikere eller andre om dette, men det hadde vært veldig fint altså om dette kom fram...jeg ser nå i ettertid at det "da"-et på slutten kanskje fikk det til å høres litt feil ut....beklager. 

Ingenting å beklage :)

Lenke til kommentar
På 19.2.2017 den 13.03, Gjest skrev:

Desverre så er dette innlegget i Dagbladet, Magasinet og krever innlogging. Essensen i artikkelen er nærhet, kos, stryke på hverandre ja alt som må til før det går over i sex. Desverre har jeg opplevd "rett på sak" både av norske og utenlandske eskorter. Ikke alle som liker tøm og røm.

 

http://www.dagbladet.no/magasinet/beroring-kan-vaere-berikende-ogsa-for-par-som-ikke-har-seksuelle-problemer/67036623?userhash=eb46c635a8070089243de5be98816191&utm_source=Communicator&utm_medium=Email&utm_content=tekstlenke2&utm_campaign=DagbladetPluss_AutoNB

Kjære eskorter gi mer følelse og nærhet (for de som ikke gjør det). Opplevelsen for mannen blir en helt annen. Det bekrefter også mange innlegg her i forummet.

Jeg har kost med mange menn, mange menn på armen min som jeg har kost med.

Etter at jeg lærte faget så har jeg styrt unna tøm og røm leken. synd du ikke traff meg før jeg legger om på hele menyen min

Lenke til kommentar
5 timer siden, Gjest skrev:

Jeg har kost med mange menn, mange menn på armen min som jeg har kost med.

Etter at jeg lærte faget så har jeg styrt unna tøm og røm leken. synd du ikke traff meg før jeg legger om på hele menyen min

Ja det var det, men toget har vel gått

Lenke til kommentar
3 timer siden, Gjest skrev:

Ja det var det, men toget har vel gått

Ikke for de som var smarte nok til å besøke meg før endringen, jeg stenger aldri ut trofaste og hyggelige menn. (annonserte i hele høst om at jeg skulle slutte og jobbet i 3 år før det, og ja har stått i annonsen at kos er en del av det )

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...