Gå til innhold

Erè mulig ??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jaja, dette er det vel mange jenter som ivrer etter å putte i munnen tenker jeg.. eller hva sier dere jenter.

Det er ikke pent å rakke ned på andre mennesker, men det er faktisk enkelte ting som ikke egner seg på bilder syns nå jeg da.:o:eek:

Lenke til kommentar

Hva er det han har på kuken. Vorter eller er det noe han har operert inn. Stygt var det ihvertfall. Kan ikke tenke meg at damer finner det der opphissende. Piercing er kult men der der så bare ekkelt ut.

 

 

Gjest

Lenke til kommentar
33 minutter siden, Texpert skrev:

sikkert ikke damer som betaler for dette der.....

 

Er du helt sikker Texpert at du ikke har litt lyst til å slenge inn en tusenlapp eller to på den der. :eek::P

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Gjest skrev:

Hva er det han har på kuken. Vorter eller er det noe han har operert inn. Stygt var det ihvertfall. Kan ikke tenke meg at damer finner det der opphissende. Piercing er kult men der der så bare ekkelt ut.

 

 

Gjest

Ebola :shock:

Lenke til kommentar

Jaokei, så her har vi et kjærestepar på roadtrip i Skandinavia midt på svarteste vinteren, og de har med seg katten sin. Å undersøke vaksinasjon og grenseregler er det ingen av de som har greid å få til, så nå er katten i karantene? Uhm, jeg trodde karantene for dyr gjaldt når landets innbygger skal ha med seg kjæledyret fra utrygge land/manglende vaksinasjon INN i landet igjen? Så hvorfor i helsike snudde de ikke bare og dro hjem igjen? Etterlot de katta ved grensen og ruset innover i landet for å prostituere herren i forholdet? And as luck will have it, han synes fitte er OK (given that he has a girlfriend), men det er jo rumpe han EGENTLIG tenner på. Jammen flaks at de trenger cash for å få med seg pusen hjem igjen. 

Oh come on! 

Lenke til kommentar

Hvem er kjæresten????

 

Hmmm usikker hvor jeg skal begynne med denne mannen, og med de prisene , ja skulle likt å sett hva han kan få inn LOL

 

Jeg hadde vell takket nei til hans penger om jeg hadde sett han før et treff, og  det sier vell mye :P

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...